Levende fra Dejong d.5 sep
- Michael_F
- Rev Rokke
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 3450 Allerød
- Saltvand siden?: 2013
- Kontakt:
Levende fra Dejong d.5 sep
Hej folkens,
Er der nogle herfra, som skal have ting og sager med fra Dejong med DeepOcean? Der er bestilling senest d.5 september. jeg sidder og kigger på Dejongs side, men synes dælme ikke at der er særlig meget på deres stock-liste. Er der nogen som har erfaring fra at købe derfra, og hvor meget man kan stole på deres stock-liste mht koraller og fisk?
Er der nogle herfra, som skal have ting og sager med fra Dejong med DeepOcean? Der er bestilling senest d.5 september. jeg sidder og kigger på Dejongs side, men synes dælme ikke at der er særlig meget på deres stock-liste. Er der nogen som har erfaring fra at købe derfra, og hvor meget man kan stole på deres stock-liste mht koraller og fisk?
- Wiinberg
- Rev haj
- Reactions:
- 11
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2014
- Geografisk sted: Odense
Re: Levende fra Dejong d.5 sep
Jeg troede da ikke at han kørte mere i år?
EDIT: Tjekkede hans side, jamen kanon
EDIT: Tjekkede hans side, jamen kanon

Senest rettet af Wiinberg tirs 2. sep 2014 12:22, rettet i alt 1 gang.
289 liter cube - http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=72336
- MoG
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2012
Hver fredag opdaterer de deres stockliste. Har snart bestilt en del gange fra De Jong .. Det har været ganske tilfredsstillende! Fordelen ved det er jo, at du kan sidde i ro og mag og bestille lige det du har lyst til. Eksempelvis er det jo en klar fordel hvis du ønsker at tilføre nogle bestemte kirurger samtidig.. Det kan ofte være svært i butikkerne. Der kan være en eller flere der er udsolgt eller de ikke er der i rette størrelse. 

Morten
- Michael_F
- Rev Rokke
- Reactions:
- 12
- Kontakt:
Okay. måske skulle jeg bare prøve at bestille selvom det ikke er på lager på bestillingstidspunktet 

- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Problemet er jo så at Moby skal have penge i forvejen for noget som man måske alligevel ikke får
- Michael_F
- Rev Rokke
- Reactions:
- 12
- Kontakt:
Jeg går da ud fra man får pengene retur, såfremt de ikke har varerne 

-
- Rev hummer
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2009
Ja da, selvfølgelig får man da pengene tilbage, har bestilt et utal af gange, og aldrig nogle problemer
- MoG
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2012
Jeg kan nu også godt leve med at pengene kommer tilbage på kontoen ugen efter, hvis ikke de bestilte varer er på lager.
Morten
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Det er rigtigt at de opdaterer listen hver fredag, sidst på dagen. Men de får altså ting ind løbende.MoG skrev:Hver fredag opdaterer de deres stockliste. Har snart bestilt en del gange fra De Jong .. Det har været ganske tilfredsstillende! Fordelen ved det er jo, at du kan sidde i ro og mag og bestille lige det du har lyst til. Eksempelvis er det jo en klar fordel hvis du ønsker at tilføre nogle bestemte kirurger samtidig.. Det kan ofte være svært i butikkerne. Der kan være en eller flere der er udsolgt eller de ikke er der i rette størrelse.
Jeg har før set, at andre har fået noget, som jeg vidste ikke var med på new arrivals. Det er så bare kommet til midt på ugen.
Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;