Saltvandsleksikon: Mangler billeder

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
KasperT
Rev haj
Rev haj
Reactions:
12
Postnummer: 8660 Skanderborg
Saltvand siden?: 2012

Saltvandsleksikon: Mangler billeder

Indlæg af KasperT »

Hej med jer,

Jeg er i gang med at opbygge et leksikon med fisk og invertebrater hvor man kan se diverse informationer om dyrene. (knap 70 arter indtil nu)
Men jeg mangler billede materiale, da jeg gerne vil have de meste almindelige akvarie fisk mv. med før sitet lanceres. :wink:

Så hvis nogen af jer ligger inde med nogle vellignende billeder som i er villige til at dele, så vil jeg blive rigtig glad hvis i vil lade mig bruge dem i det kommende leksikon. :beer:

Håber nogen af jer vil hjælpe med lidt billeder, så tager jeg det tunge slæb med at taste data ind :dizzy:

Hvordan vil jeg så gerne have dem:

Hvis mængden / størrelsen (max 25 MB pr. mail) tillader det så kan de sendes på mail: me@klabbe.net.
I er også meget velkomne til at dele dem med mig på Google Drive, SkyDrive, Drop box og hvad der ellers findes af lign. tjenester.
Ellers skriv, så finder vi en nem måde at dele dem :-)

Alle billeder modtages med glæde. Har du billederne i høj opløsning vil det være super! :Peace:

Hvis fisk osv. ikke er nemme at identificere og i ved hvilke dyr der er tale om, så må i meget gerne sende mig navnene, så er det lidt nemmere for mig :-)

Betingelser

De billeder jeg modtager forbeholder jeg mig ret til at bruge og distribuere i forbindelse med leksikonet.
Det siger selvfølgelig lidt sig selv, men for en sikkerhedsskyld :y

Og så skal du naturligvis selv have taget billederne.

Hvis du vil bidrage mere

Hvis nogen har lyst til at hjælpe med at taste ind, fx lave nogle ekstra gode beskrivelser af en bestemt gruppe dyr som man har speciel interesse for, så er i meget velkomne til at kontakte mig :sneaky2:
Det er nemt at gå til.
/Kasper

Website: Reef App
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"