Jeg læser at andre brugere benytter sig af et ATS filter. Jeg søgte på forum og så at rigtigt mange brugte det. Når jeg nu skal indkøre akvariet så er der vel ikke meget fidus i at have et sådanne kørende eller?
Med Venlig Hilsen
Niels Christian Mohr
Er til alt slags vand, både saltvand og ferskvand.
Ja hvis man har et lukket system kan der være lidt udfordringer men ikke umuligt kig her " onclick="window.open(this.href);return false; han har lavet den i en lukket box, som kan monteres ovenpå akvariet. Meeen det kræver lid akryl arbejde
Du kan sagtens sætte et filter op i et opstartende akvarie om det er den ene type eller den anden... jeg har selv et kørende, jeg startede filtret op i starten af året.
det jeg har kørende er dog lidt af et eksperiment...
Jeg startede mit op sammen med akvariet da det tager lidt tid om at få canvaset kørt ind
En uas ville vær god da den ik fylder meget http://www.santa-monica.cc/" onclick="window.open(this.href);return false;
180x70x65 2xgyre 350 maxspect aeraqua dua ad600 jebao 5000 Orphek Atlantic V4x2 + v4 compact + 2xor3 120 skyblue ATI Essentials pro rollermat
Nu har jeg så inden jeg overhovedet kom i gang solgt boyu akvariet og køber i morgen et Vitrea life 44. Der skulle være sump så muligvis kan man lave noget der men jeg har slet ikke set hvordan det ser ud endnu. Fedt at der er så mange gode løsninger derude og tak for rådene
Er til alt slags vand, både saltvand og ferskvand.