http://www.extremecorals.de/montipora-a ... a/a-14409/" onclick="window.open(this.href);return false;
Og nej - 299 Eur er ikke dyrt.. Mange penge, ja, men specielt og anderledes koster

TOSTRA skrev:Jeg har et bestemt spot i mit akvarie lige under lampen, hvor der er meget lys og ikke ret meget strøm.
De digitata'er jeg sætter der, får pastelfarver. Der er blandt andet en, der havde røde polypper og lys bund, og den har nu pink polypper og hvid bund
Jeg har en magen til stående et andet sted i akvariet, og den har cremefarvet bund og rødbrune(meget til den røde side) polypper.
Så jeg tror, at det er et spørgsmål om placering.
Dem havde jeg også - tror det er Jesper der sælger dem? De er sygt sprøde!minedykker skrev:TOSTRA skrev:Jeg har et bestemt spot i mit akvarie lige under lampen, hvor der er meget lys og ikke ret meget strøm.
De digitata'er jeg sætter der, får pastelfarver. Der er blandt andet en, der havde røde polypper og lys bund, og den har nu pink polypper og hvid bund
Jeg har en magen til stående et andet sted i akvariet, og den har cremefarvet bund og rødbrune(meget til den røde side) polypper.
Så jeg tror, at det er et spørgsmål om placering.
Kan du ikke lige ligge et billed op af den vil nemlig gerne se den hvid med pink ;0)
Det ligner meget en samarensisTOSTRA skrev:Ja, undskyld, jeg tror, at det er samarensis.
Her er lige et pr iPad billeder. De brune rundt omkring kom i lørdags, så de har ikke fået farve endnu.
Hvorfor høster du dem ikke manuelt, så går det hurtigereTOSTRA skrev:Jo. Men hvem kan modstå en flot koral![]()
Og der er jo ikke noget i akvariet der ikke trives, så jeg ser dem faktisk kun som et kosmetisk problem. Jeg er med på, at jeg har et næringsproblem, og at jeg skal have det fikset, men så længe næringen er bundet i algerne, så den ikke skader korallerne(algerne i ATS'en kan heller ikke gro), og at jeg kan se algerne forsvinde lige så stille via vandskift, så vælger jeg at nyde mit rev lidt i stedet for at kæmpe med alger. Ikke at jeg ikke gør noget ved dem, bare ikke ret meget...
Det er sikkert en forkert måde at se det på, men det er altså min opfattelse lige nu...