For det er jeg da snart godt og grundigt træt af og kan jo ikke være rigtig jeg skal rende og skifte vand hele tiden for det har jeg da aldrig gjordt i det andet akv vi hade og det nye her har snart kørt i et år.
Man bliver jo snart træt af det

Hmm!martinl skrev:Har kørt med rowa men det hjælper ikke.
Akvarium er på 600liter med sump står som væg og rimelig let sten opsætning for også at ku kikke igennem akv. 4000liter retur pump. Skummer sdc-900. 2stk tunze 6045. 1stk tunze 6105. Sten var døde da jeg startet op men akv stod 4mdr og var helt grøt og kom sig og vand vadiger gik ned inden jeg kom fisk i og koraller.
3stk koromis.en gul kirug. En perlet. 2klovne. 4rejer. Og2andre fisk husker ikke navn.
Det er nok heller ikke den mest effektive måde at bruge Rowa på. for at få det mest effektiv skal det i en reaktor så f.eks. Deltec pf509martinl skrev:Rowa smidt i en hvid strømpe og i sumpen.
Kan ikke huske hvad det heder men han sagde 2ml pr 100liter og har helt det over i bøtten til min doserings maskin og den bøtten jeg fik det i er blevet smidt ud kone rydder op hmmm
martinl skrev:Plejer bare at skylle dem i vand fra hanen af og efter lidt vand i fra akv og ryster og smider det ud og kommer vand i efter det til at måle
Jeg tror du skal få en anden til at lave et par kontrol målinger.martinl skrev:Og forstår ikke den skal stige hele tiden og det ved ved at være der henne hvor jeg skal til at passe på koraller når den begynder at løbe over 1 eller?