VIND ET GAVEKORT TIL 2000 DKR Deltag i konkurrencen HER.
Koral lim
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 4200 Slagelse
- Saltvand siden?: 2012
Koral lim
Hej
Er der nogen der bruger det her eller kender til om det er godt?
Ecotech Elements Coral Glue 75 ml
Mvh
Er der nogen der bruger det her eller kender til om det er godt?
Ecotech Elements Coral Glue 75 ml
Mvh
Martin Larsen
Slagelse
Min tråd til mit 360 liters hjørneakvarium:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=84789" onclick="window.open(this.href);return false;
Slagelse
Min tråd til mit 360 liters hjørneakvarium:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=84789" onclick="window.open(this.href);return false;
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Koral lim
Det er alt for dyrt iforhold til hvad det er.
Det er ikke andet end 10 sekunders lim i den tykflydende udgave.
Jeg bruger dette her:
http://www.ebay.de/itm/50g-SEKUNDENKLEB ... 1e60d9cfc4" onclick="window.open(this.href);return false;
Nøjagtigt lige så godt men til en meget lavere pris.
Den jeg linker til indeholder ca. 50 ml.
Jeg bruger dette her:
http://www.ebay.de/itm/50g-SEKUNDENKLEB ... 1e60d9cfc4" onclick="window.open(this.href);return false;
- den_
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Hej carstenCarsten skrev:Det er alt for dyrt iforhold til hvad det er.
Jeg bruger dette her:
Hvilken af versionerne brug du?
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
Den tykflydende, med rødt låg
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
Carsten har helt ret i det er dyrt, men det er nu også ganske godt.
Jeg synes tit at andet cyanolim ender med at stoppe til i tuden og limen bliver hårdt i tuben, efter man har brugt af det nogle gange. Så kan det jo hurtigt være dyrt at købe billigt.
Jeg købte en flaske af Ecotech's for vel 1,5 år siden. Har haft brugt af den et utal af gange, og tuden har aldrig været stoppet og limen har stadig samme konsistens.
Jeg synes tit at andet cyanolim ender med at stoppe til i tuden og limen bliver hårdt i tuben, efter man har brugt af det nogle gange. Så kan det jo hurtigt være dyrt at købe billigt.
Jeg købte en flaske af Ecotech's for vel 1,5 år siden. Har haft brugt af den et utal af gange, og tuden har aldrig været stoppet og limen har stadig samme konsistens.
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
Det har også været min oplevelse tidligere. Men dette her gør det heldigvis ikke. Jeg er begyndt at sætte det i køleskabet. Så holder det længere.PoulD skrev:Carsten har helt ret i det er dyrt, men det er nu også ganske godt.
Har set de har en ret smart ting.
http://www.ebay.de/itm/20g-Sekundenkleb ... 1e652d3f05" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 4293 Dianalund
- Saltvand siden?: 2009
+1. Jeg har også haft min åben i et ½ års tid nu, og jeg har heller ingen problemer med størknet lim i "halsen" af tuben. Jeg bruger den også til at lime diverse hverdagsting, da det jo blot er en sekundlimPoulD skrev:Carsten har helt ret i det er dyrt, men det er nu også ganske godt.

- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2013
bruger denne:
http://www.biltema.dk/da/Byggeri/Kemika ... im-364831/" onclick="window.open(this.href);return false;
smider aktivatoren ud eller lader være med at taget den med derude, mener der er 50 ml i så der er MEGET. det fungere perfekt og stivner stort set år det rammer vand.
Det er ikke så tykt som Ecotech Elements Coral Glue dog er det tykkere end normalt sekund lim, en del endda og jeg kan slet ikke enes med Ecotech, det dårligste lim jeg har prøvet.
http://www.biltema.dk/da/Byggeri/Kemika ... im-364831/" onclick="window.open(this.href);return false;
smider aktivatoren ud eller lader være med at taget den med derude, mener der er 50 ml i så der er MEGET. det fungere perfekt og stivner stort set år det rammer vand.
Det er ikke så tykt som Ecotech Elements Coral Glue dog er det tykkere end normalt sekund lim, en del endda og jeg kan slet ikke enes med Ecotech, det dårligste lim jeg har prøvet.
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Et lille fif -
Smid den på radiatoren 10
Min før du skal bruge den -
Så er den endnu nemmere at arbejde med.
Smid den på radiatoren 10
Min før du skal bruge den -
Så er den endnu nemmere at arbejde med.
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...
- den_
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Jeg bestilte i forgår den lim carsten linker til på ebay med den røde hætte, og ide bankede postbudet på døren, der er sku hurtigt behandling og små 78 kr for 50g Det er sku iorden så nu morgen skal den testes
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
Det fra virkeligt hurtigt.den_ skrev:Jeg bestilte i forgår den lim carsten linker til på ebay med den røde hætte, og ide bankede postbudet på døren, der er sku hurtigt behandling og små 78 kr for 50g Det er sku iorden så nu morgen skal den testes
Jeg er begyndt at bruge limen til mange andre ting også.
- AndersGS
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 9300 Sæby
- Saltvand siden?: 2008
- Kontakt:
+1Carsten skrev:Det har også været min oplevelse tidligere. Men dette her gør det heldigvis ikke. Jeg er begyndt at sætte det i køleskabet. Så holder det længere.PoulD skrev:Carsten har helt ret i det er dyrt, men det er nu også ganske godt.
Har set de har en ret smart ting.
http://www.ebay.de/itm/20g-Sekundenkleb ... 1e652d3f05" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er nemlig et herre godt tip - bare en 3 g tube kan holde ret længe på den måde.
Med venlig hilsen
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
Anders
Coralreef.dk
Artikelarkiv fra Coralreef.dk
570 L Display - 180 L sump (Nedlagt)
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2750 Ballerup
- Saltvand siden?: 2014
Jeg har købt den lim Carsten linker til, men kan man bruge den under vandet?
- Michael_F
- Rev Rokke
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3450 Allerød
- Saltvand siden?: 2013
- Kontakt:
Nu har jeg også købt en. Så håber jeg det er bedre end det epoxy snask jeg plejer at bruge!
- den_
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Jeg har fået af prøvet den på en enkelt koral og det virkede perfekt, så det kan godt anbefales