Dekorations krabbe!
- kenneth olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: KBH V
Dekorations krabbe!
Så fandt vi sku en dekorations krabbe i vores akvarie... hahaha...
På billedet har den dekoreret sig med en eller anden sort svamp på hovedet.
Det er en krabbe der tager ting fra sine omgivelser for at kamoflere sig. Men vi vil ikke beholde den. Andre der vil?
Ved ikke om jeg skulle komme denne post under "dekoration" eller "fisk og bløddyr"?
På billedet har den dekoreret sig med en eller anden sort svamp på hovedet.
Det er en krabbe der tager ting fra sine omgivelser for at kamoflere sig. Men vi vil ikke beholde den. Andre der vil?
Ved ikke om jeg skulle komme denne post under "dekoration" eller "fisk og bløddyr"?
KORALREV PÅ ISTEDGADE
viewtopic.php?f=94&t=53436
-
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 5690 Tommerup
- Saltvand siden?: 2013
Re: Dekorations krabbe!
De er ellers ret seje, syntes jeg, vi havde også sådan en pyntekrabbe, den havde også taget alle mulige fragmenter, som den suset rundt med.

Vh Morten
- TOSTRA
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 3400 Hillerød
De er da mega seje 
Jeg tror da gerne, at jeg vil overtage den, hvis ikke nogen har hentet den før jeg skal til kbh. igen...

Jeg tror da gerne, at jeg vil overtage den, hvis ikke nogen har hentet den før jeg skal til kbh. igen...
- kenneth olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 20
hejsa... jeg tror faktisk du skal passe på med sådan en lille fyr.. den vil rive forskellige ting i stykker for at dække kroppen med dem... tror også det gælder blødkoraller, zoas etc. så tro desværre den vil gære skade i dit lille akvarie.TOSTRA skrev:De er da mega seje
KORALREV PÅ ISTEDGADE
- Niclas
- Foxface
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 2400 København NV
Den kunne da være meget sjov at prøve med sådan en fætter i mit nye RSM, sender lige en pb 

Mit 250 liters -nedlagt-
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Ved ikke om det er at stjæle Kenneths salgstråd, men jeg har en to benet pyntekrabbe hvis nogen vil overtage?
PS: Kan dog på ingen måde være i et RSM
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan man skabe sig en mindre formue på saltvand?: viewtopic.php?f=93&t=52791" onclick="window.open(this.href);return false;
- pederrevnørd
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 3250 Gilleleje
- Saltvand siden?: 1978
- Geografisk sted: Gilleleje
Kan "genstanden"" være i min gamle skummer - for så kan vi få "tingene" til at forsvinde helt Boss, og anmelde det som tyveriPoulD skrev:Ved ikke om det er at stjæle Kenneths salgstråd, men jeg har en to benet pyntekrabbe hvis nogen vil overtage?

1500 liter SPS System, Balling, BT SPS salt, 4x Maxspect Razor 180W, 2 x GYRE, Skimz, Sangokai
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/di ... f-aquarium
http://www.advancedaquarist.com/blog/th ... f-aquarium
- PoulD
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 2640 Hedehusene
- Saltvand siden?: 2012
Mjoe, men det er måske ikke særlig smart at have politiet rendende for meget rundt oppe hos dig. Desuden ender det nok bare med at uroen finder det hele ude på Christiania og afleverer møget tilbage til os igen.pederrevnørd skrev:Kan "genstanden"" være i min gamle skummer - for så kan vi få "tingene" til at forsvinde helt Boss, og anmelde det som tyveriPoulD skrev:Ved ikke om det er at stjæle Kenneths salgstråd, men jeg har en to benet pyntekrabbe hvis nogen vil overtage?
PS: Kan dog på ingen måde være i et RSM![]()
![]()
I went to the Jatujak Market last week. Got a Frogfish for my wife . . . best trade I've ever made.
- kenneth olsen
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Hahahhaha... Har din også skarpe klør Poul?
KORALREV PÅ ISTEDGADE
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Med stor sandsynlighed, og med en lige så skarp tungekenneth olsen skrev:Hahahhaha... Har din også skarpe klør Poul?

- TOSTRA
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 3400 Hillerød
Ja, det var nu til mit 90 liters, men den er nok for stor, er den ikke?kenneth olsen skrev:hejsa... jeg tror faktisk du skal passe på med sådan en lille fyr.. den vil rive forskellige ting i stykker for at dække kroppen med dem... tror også det gælder blødkoraller, zoas etc. så tro desværre den vil gære skade i dit lille akvarie.TOSTRA skrev:De er da mega seje
Og jeg tror heller ikke, at den ville være så glad for min boksekrabbe i det lille. Så kommer de bare op at toppes om tingene. Bokseren har en tendens til at samle løse microfrags op.
Den rendte for ikke så længe rundt med en Caulastrea, der var hoppet af sit skelet

Men nu har den taget glasroserne igen...