Hejsa
Jeg synes min recordia ser yderst mærkelig ud, se vedhæftede billede.
Så vil lige høre hvorfor den ser sådan ud
På forhånd tak
Hvorfor ser min recordia sådan ud
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2012
Re: Hvorfor ser min recordia sådan ud
Hmm det kunne godt være det er bare som der er en mere ovenpå og når der er lidt strøm i vandet kan man tydelig se at den øverste del bevæger sig
- Thomas
- Foxface
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 6705 Esbjerg Ø
- Saltvand siden?: 2007
- Geografisk sted: Esbjerg, Andrup
Den ser bestemt ikke dårlig ud, slet ikke.
Den ser meget almindelig ud da de tager vand ind, og næsten jo mere vand de tager ind jo bedre har de det. sådan ca.
Men det kan også være fordi at den er ved at dele sig, det kan de gøre ret ofte hvis de har det rigtig godt.
Men endelig ikke stil den et sted med for meget cirkulation, det bryder de sig ikke om.
Den ser meget almindelig ud da de tager vand ind, og næsten jo mere vand de tager ind jo bedre har de det. sådan ca.
Men det kan også være fordi at den er ved at dele sig, det kan de gøre ret ofte hvis de har det rigtig godt.
Men endelig ikke stil den et sted med for meget cirkulation, det bryder de sig ikke om.
Mvh. Kia og Thomas
130L RSM med Tunze doc 9002, kul og Rowaphos i "sumpen". Nitratfilter externt. kørt siden 2007
130L RSM med Tunze doc 9002, kul og Rowaphos i "sumpen". Nitratfilter externt. kørt siden 2007
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Når de deler sig ser det helt anderledes ud.
så kommer der blot en ekstra mund, og langsomt vokser mundene fra hinanden og en dag er der så 2 skiver.
Er bedre billede set fra en anden vinkel ville nok kunne hjælpe
så kommer der blot en ekstra mund, og langsomt vokser mundene fra hinanden og en dag er der så 2 skiver.
Er bedre billede set fra en anden vinkel ville nok kunne hjælpe
-
- Dværg kejser
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2012
Troede nu heller ikke den var dårlig den har bare en meget underlig form, det ser ud som om den vokser ovenpå i hinanden og når der er en smule strøm hos den bevæger det øverste styk sig frem og tilbage. Den står inde i en hule hvor der næsten ikke er noget strøm men god belysning. Jeg kan prøve at se om jeg kan tage et bedre billede.