tak for hjælpen. slet

Forum for snak om alle typer koraller.
Låst
Michael87dk
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
12
Postnummer: 7000 Fredericia
Saltvand siden?: 2012

tak for hjælpen. slet

Indlæg af Michael87dk »

Som sagt hvilken koral er dette?

Vh. Michael.
Vedhæftede filer
IMAG0021.jpg
Senest rettet af Michael87dk tirs 12. nov 2013 18:11, rettet i alt 1 gang.
Har haft ferskvand SÅ LAD DA VÆR. Er gået tilbage til saltvand det er jo stærkt vanedannende og smukt.
siqu
Picasso aftrækker
Picasso aftrækker
Reactions:
12
Postnummer: 5250 Odense SV
Geografisk sted: Odense SV

Re: hvilken koral er dette?

Indlæg af siqu »

Det er en sinularia art.
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 4684 Holmegaard

Re: tak for hjælpen. slet

Indlæg af MoG »

Hvorfor be' om at få tråden slettet!? Synes det er en underlig ting når folk enten sletter indhold eller ber admin om at slette, når de har fået svar på deres spørgsmål! Hvorfor ikke lade tråden være, så andre kan få gavn af svaret..?? Lur mig om ikke der kommer et spørgsmål på et tidspunkt, hvor pågældende kunne få svaret i denne tråd, fremfor at skulle stille spørgsmålet igen!

Ligesom når folk har spurgt om noget i en tråd , hvor de så finder en løsning selv uden at gide at gå ind bagefter og skrive hvordan de løste problemet!

Kan godt være det bare er mig der synes det er noget fis..
Morten
Morten1990
Rev haj
Rev haj
Reactions:
12
Postnummer: 5690 Tommerup
Saltvand siden?: 2013

Indlæg af Morten1990 »

Du skal bare huske på der så på et tidspunkt er 15.000 tråde og kigge igennem, med overskriften, hvilken koral er dette
Vh Morten
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions:
13
Postnummer: 4684 Holmegaard

Indlæg af MoG »

Måske ...

Men synes bare generelt at det er irriterende/ærgerligt når folk sletter tråden, eller undlader at skrive løsningen de kom frem til! Når Andre kunne få gavn af det...
Morten
Michael87dk
Sommerfugl fisk
Sommerfugl fisk
Reactions:
12
Postnummer: 7000 Fredericia

Indlæg af Michael87dk »

Morten1990 skrev:Du skal bare huske på der så på et tidspunkt er 15.000 tråde og kigge igennem, med overskriften, hvilken koral er dette
Morten1990 har ret i følge min ejen overbevisning. Derfor den bliver slettet.
Har haft ferskvand SÅ LAD DA VÆR. Er gået tilbage til saltvand det er jo stærkt vanedannende og smukt.
Brugeravatar
amddurin
Rev haj
Rev haj
Reactions:
16
Postnummer: 4700 Næstved
Saltvand siden?: 2009
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

Indlæg af amddurin »

Michael87dk skrev:
Morten1990 skrev:Du skal bare huske på der så på et tidspunkt er 15.000 tråde og kigge igennem, med overskriften, hvilken koral er dette
Morten1990 har ret i følge min ejen overbevisning. Derfor den bliver slettet.
- Det er jeg så heller ikke enig i, da man jo osse kan søge på det navn som er blevet svaret i denne tråd, da folk så kan bruge navnet til at sammenligne med... (For dem der har et gæt om hvad deres koral hedder og gider bruge søgefunktionen ...)

- F.eks. hvis jeg søger på "Mandarin", er det da rart at der både kommer tråde med billeder og nogle info om fodring, i stedet for at min søgning giver "0" i resultat...

- Er der så mange ens tråde = samme koral med fotos, kunne man evt. rydde ud i dem med uskarpe fotos, men det vil give admin meget arbejde, så hellere lade trådene blive til at søge på...

OG igennem alle de år forummet nu har eksisteret er der KUN 8 træffere på over 5 år der hedder noget med "hvilken koral er dette" i overskriften - så den med flere tusinde tråde holder sku' ikke de næste flere hundrede år med samme frekvens som op til idag...
(15.000 tråde ved kun 8 pr 5år i snit betyder at vi er helt fremme i år 11388...)

(Søgning på kun overskriften og viser kun emnet - ikke alle indlæg - det giver kun 8 forskellige tråde:)

http://www.saltvandsforum.dk/search.php ... t=S%C3%B8g" onclick="window.open(this.href);return false;

:beer:
"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62
(Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
Låst

Tilbage til "Koraller generelt"