Men hvilken koral har det været engang

Sådan ser min ud som levendeFrankmich skrev:Tak. Nu har jeg googlet de forskelige og må sige at stylopora ligner mest. Det kunne bare være meget sjovt at have den som levende også
Den ser lidt lille ud hvis det er en Barclaya. Mon ikke det er en C. wendtii?crazy seahorse skrev:Planten i forgrunden synes jeg ligner en Barclaya longofolia.
Hvis det er dit akvarie FranK, så pas på den. Det er en fantastisk plante som ikke kommer i forretningerne hver dag.
Erik
Tror du?nbd skrev:Den ser lidt lille ud hvis det er en Barclaya. Mon ikke det er en C. wendtii?crazy seahorse skrev:Planten i forgrunden synes jeg ligner en Barclaya longofolia.
Hvis det er dit akvarie FranK, så pas på den. Det er en fantastisk plante som ikke kommer i forretningerne hver dag.
Erik
Så er det ikke en Barclaya. Det er en knoldplante.Frankmich skrev:nej den har bare rødder.
den med knolden skulle vist også være en Nymphea
Måske lidt her, men vi har da et forum herinde, hvor I kan snakke alt det, I vil om ferskvand og udveksle billeder m.m. her: http://www.saltvandsforum.dk/viewforum.php?f=143" onclick="window.open(this.href);return false;jonas _sandager skrev:Jeg er nu også ret sikker på, det er en cryptocoryne. Jeg har selv haft en i samme rødbrune nyance og også med let bølgede blade. Den satte nogen helt vildt lange rødder...
Men det er vist let off topic