Jeg synes generelt at jeg oplever god service hos de fleste.
Jeg oplever altid at blive mødt godt og positivt og for det meste får jeg også mine leveringer hurtigt.
Det sker dog også ret ofte, at der kan gå 14 dage eller en måned, men det tror jeg har noget at gøre med at der er så mange forskellige produkter på markedet nu, at det kan være svært for en butik at have alle mærker hjemme og de har jo også en leverandør, som hvis han ikke overholder deres aftale, så kan forhandler jo heller ikke overholde min.
Det sker desværre lidt for ofte, men ikke noget som jeg tror at vi kan gøre noget ved alligevel.
Det eneste jeg synes er trist, det er (som andre skriver) udvalget vi har herhjemme. Hertil kan jeg også "beklage" mig lidt over udvalget af koraler og
fisk i vest jylland. Det er altid hos forhandlerne, men det er ofte de samme ting de får hjem.
Jeg synes absolut også vi være en del af ansvaret, men vi kan jo heller ikke købe noget, hvis det ikke er der.
Hvis jeg vil have en bestemt
fisk, men ikke kan få den i butikkerne, så er jeg jo tvunget til at skaffe den fra et andet sted.
Det samme gælder for koraler.
Hvor mange forhandlere har vi fx som sælger koraler som Whitecorals.de eller hvad siden nu hedder?
Det er mit store "jule-ønske" at sådan en forhander bliver leveret af santa claus (og helst i Jylland, tak!)