Macro billede af Pavona cactus
Macro billede af Pavona cactus
Der er blevet eftersøgt et macro-billede af Pavona cactus og jeg har lagt et billede ind i mit album. Det er en anelse udgnidret, men hvis man klikker på full size, får man en tydelig fornemmelse af polypperne.
- Peters1
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 5800 Nyborg
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Fyn
RSM130 kan følges her viewtopic.php?f=92&t=37678
Link til min første balje: viewtopic.php?f=92&t=1199
- Peters1
- Rev haj
- Reactions:
- 20
Smed det lige ind i tråden... Det er nemmere for folk at se 
Det er ellers en rigitg flot koral som jeg rigtig gerne vil prøve engang når jeg har fået noget hqi.

Det er ellers en rigitg flot koral som jeg rigtig gerne vil prøve engang når jeg har fået noget hqi.
- Peters1
- Rev haj
- Reactions:
- 20

-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: græsted
ReeZer: prøv at kig på http://www.hougaard.com der kan du få en ide til hvad macro er... Han har i øvrigt også rigtig flotte billeder af sine akvarier..
Macro er når du fokusere tættere på end normalt.
Og man kan lave 1:1 billeder eller større af det objekt.
Det og tage billeder af akvariet har jeg fundet ud af ikke altid er helt så nemt.
Jeg har investeret i et macro objektiv og så trode jeg at det hele ville blive meget federe....Men mange billeder blev sløret pga. at jeg ikke kunne holde kameraet helt stile. Jeg måtte så ud og investere i et godt stativ og det har hjulpet en del og jeg kom af med flere penge
Men når det så er sagt er det super fedt og tage macro billeder de fleste digitalkameraer kan i dag tage macro billeder.
Steen.
Og man kan lave 1:1 billeder eller større af det objekt.
Det og tage billeder af akvariet har jeg fundet ud af ikke altid er helt så nemt.
Jeg har investeret i et macro objektiv og så trode jeg at det hele ville blive meget federe....Men mange billeder blev sløret pga. at jeg ikke kunne holde kameraet helt stile. Jeg måtte så ud og investere i et godt stativ og det har hjulpet en del og jeg kom af med flere penge

Men når det så er sagt er det super fedt og tage macro billeder de fleste digitalkameraer kan i dag tage macro billeder.
Steen.