Slet dog de ting der er solgt.!
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 4220 Korsør
- Saltvand siden?: 2002
- Geografisk sted: Vestsjælland
Slet dog de ting der er solgt.!
Er jeg den eneste der er træt af at når man søger på noget bestemt i marked, og så klikker ind på de fundne annoncer. Så istedet for at slette de forskellige ting folk har til salg så skriver de bare solgt ud for det forskellige der altså ER solgt.!? Når nu i alligevel gør jer den ulejlighed at gå ind og redigere teksten i annoncen, hvorfor f... Sletter i så ikke det der er solgt? Hvad er ideen i at lade det stå i annoncen så vi andre sidder og klikker forgæves.?
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: 8960 Uggelhuse
Re: Slet dog de ting der er solgt.!
kan man slette sine indlæg ? den funktion har jeg ikke set!
- MoG
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 4684 Holmegaard
- Saltvand siden?: 2012
Du kan ikke slette .. Du kan rette! Dvs slette teksten, men ikke fjerne indlægget..
Morten
- pasex
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 4700 Næstved
- Saltvand siden?: 2013
+1henrikp skrev:kan man slette sine indlæg ? den funktion har jeg ikke set!

- M&T
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 4600 Køge
- Saltvand siden?: 2008
- Geografisk sted: Køge & Havdrup
Er jeg den eneste der er træt af at folk brokker sig over ting de ikke har sat sig ind i?
Ser det som et kæmpe plus at folk informerer om hvad de har solgt
-Du var lidt for hurtig på brokke knappen sport
God dag!

Ser det som et kæmpe plus at folk informerer om hvad de har solgt

-Du var lidt for hurtig på brokke knappen sport

God dag!
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
Forstår ikke helt dit indlæg eller hvem af os det var rettet til. ?M&T skrev:Er jeg den eneste der er træt af at folk brokker sig over ting de ikke har sat sig ind i?![]()
Ser det som et kæmpe plus at folk informerer om hvad de har solgt![]()
-Du var lidt for hurtig på brokke knappen sport![]()
God dag!
Men hvis du syntes det er spændende at vide hvad folk har solgt af ting. Så kan jeg da indformere dig om at jeg for to dage siden solgte et sæt 18"AEZ fælge til en Jeep Grand Cherokee.
Og hvis du lige står og mangler en doserings maskine, så har jeg da også solgt sådan en for et par måneder siden. Håber du ku bruge det til noget.....? Mvh
- MarkBruhn
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 6541 Bevtoft
he he. 

Venlig hilsen Mark 
Se min rumdeler på: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=65170" onclick="window.open(this.href);return false;

Se min rumdeler på: http://saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=95&t=65170" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
Her er et lille eksempel. Jeg står og skal bruge en bubble king. Så det søger jeg selvfølgelig på. http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... 15&t=61732" onclick="window.open(this.href);return false;
Her er en annonce med en bubble king, jubii så kan jeg købe den.!?
NEJ men jeg kan læse at den er solgt til Gunde 1970....
Hvad skal jeg spilde min tid på det for.? Slet dog den linie med de ting der er solgt.
Nu må i ikke tro at jeg sidder helt ildrød i hovedet af raseri.! Men syntes efterhånden bare det er ved at være irriterende at få en "lang næse" når man søger efter noget og så tror at man rent faktisk har fundet det.
Når folk laver en tråd med noget de gerne vil købe, så går vi jo heller ikke ind og skriver : Sådan en har jeg lige solgt....
Her er en annonce med en bubble king, jubii så kan jeg købe den.!?
NEJ men jeg kan læse at den er solgt til Gunde 1970....
Hvad skal jeg spilde min tid på det for.? Slet dog den linie med de ting der er solgt.
Nu må i ikke tro at jeg sidder helt ildrød i hovedet af raseri.! Men syntes efterhånden bare det er ved at være irriterende at få en "lang næse" når man søger efter noget og så tror at man rent faktisk har fundet det.
Når folk laver en tråd med noget de gerne vil købe, så går vi jo heller ikke ind og skriver : Sådan en har jeg lige solgt....
- Stig Jest
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 3480 Fredensborg
- Saltvand siden?: 1991
Fordelen ved at tingene ikke slettes, er at du kan "følge markedet" f.eks. prisnivauet.
Hvis folk citerer fra indlægget, dukker det jo op alligevel, når du søger.
Når det er sagt, så holder jeg lidt med dig. En salgsannonce bør renses for overflødig Info, alt andet er noget rod der hæmmer salget IMO.
Mvh. Stig
Hvis folk citerer fra indlægget, dukker det jo op alligevel, når du søger.
Når det er sagt, så holder jeg lidt med dig. En salgsannonce bør renses for overflødig Info, alt andet er noget rod der hæmmer salget IMO.
Mvh. Stig
[center]Link til tråden om mit Red Sea Max 130[/center]
[center]Link til tråden om min 250 liters Akrylcube[/center]
[center]Link til tråden om mit 288 liters akvarie[/center]
[center]Link til tråden om min 250 liters Akrylcube[/center]
[center]Link til tråden om mit 288 liters akvarie[/center]
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 6270 Tønder
- Geografisk sted: 6270 Tønder
Da de ikke kan slettet, kan der vel bare redigeres i overskriften "SOLGT", så skal du ikke spilde din tid med at gå heeeelt ind i annoncen og retur
Har haft samme "orrrha" oplevelse, men som de andre skriver, rart nok at kunne tage et overblik over brugt priserne til tider (:
Men man kan tit tro man er heldig og så sælger overhovedet ikke har skrevet det mindste i annoncen om at varen er solgt.
Mvh

Har haft samme "orrrha" oplevelse, men som de andre skriver, rart nok at kunne tage et overblik over brugt priserne til tider (:
Men man kan tit tro man er heldig og så sælger overhovedet ikke har skrevet det mindste i annoncen om at varen er solgt.
Mvh
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=91&t=60941" onclick="window.open(this.href);return false;
Mir første saltvandsakvarie.
Mir første saltvandsakvarie.
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Næstved
- Kontakt:
Jeg vil altså osse gerne vide hvad folk har solgt, da jeg så VED at det er den rigtige salgstråd jeg er inde på igen...kanstrup skrev:Forstår ikke helt dit indlæg eller hvem af os det var rettet til. ?M&T skrev:Er jeg den eneste der er træt af at folk brokker sig over ting de ikke har sat sig ind i?![]()
Ser det som et kæmpe plus at folk informerer om hvad de har solgt![]()
-Du var lidt for hurtig på brokke knappen sport![]()
God dag!
Men hvis du syntes det er spændende at vide hvad folk har solgt af ting. Så kan jeg da indformere dig om at jeg for to dage siden solgte et sæt 18"AEZ fælge til en Jeep Grand Cherokee.
Og hvis du lige står og mangler en doserings maskine, så har jeg da også solgt sådan en for et par måneder siden. Håber du ku bruge det til noget.....? Mvh
Jeg mener at man ellers kan komme til at lede forgæves efter annoncen man har set tidligere, hvis man ikke har bogmærket den...
Jeg syntes osse at folk IKKE skal slette Emne teksten, da man så heller ikke har nemt ved at finde en bestemt salgstråd igen... (Der skal bare stå SOLGT eller SOLGT - MÅ SLETTES i overskriften før eller efter den originale emnetekst)

"Alle veje fører til Rom, men for meget Rom føre ingen vegne" René Durin 2014
Geiss V2.0: http://kortlink.dk/em62 (Gl. Tråd: http://www.kortlink.dk/bcc2)
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
Det jeg mener, er hvis folk har flere ting til salg. Og så sælger 1 af tingene, istedet for at slette den linie. Så skriver de at lortet er solgt. Og tit står der ikke priser på, så er handlen foregået over PB. Så er det da totalt ligegyldigt at man kan se at han har solgt et en bestemt ting. Bare min mening. Og ja så er der andre som ikke engang gider skrive en kommentar om at tingene er solgt, eller endog svare på folks hendvendelser. Fordi nu har de solgt det de skulle, og så kan resten være lige meget, og så er der andre som må træde til og skrive at vedkommende har solgt ud. . Det syntes jeg ik man kan tillade sig. Men bare min mening
- MoG
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Jeg plejer gerne at gå ind og rette min salgsannonce når det er solgt. Således , at jeg skriver *SOLGT!* i overskriften .... Og så laver jeg gerne et indlæg nederst hvor der ligeledes står SOLGT!. Så har folk stadig mulighed for at finde annoncen OG der er intet at være i tvivl om at varen er solgt... Når det står med store bogstaver i overskriften, så burde det være tydeligt for en hver!:-)
Jeg synes netop at det kan være irriterende når folk sletter selve teksten i annoncen og eks. Skriver solgt/slettes! Det kan jo være brugbart i forbindelse med ting man selv skal sælge... Så man evt. Kan få en ide om prisniveauet på pågældende vare(r).
Jeg synes netop at det kan være irriterende når folk sletter selve teksten i annoncen og eks. Skriver solgt/slettes! Det kan jo være brugbart i forbindelse med ting man selv skal sælge... Så man evt. Kan få en ide om prisniveauet på pågældende vare(r).
Morten
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
Nå jamen så er det sgu nok kun mig der syntes, at det er irriterende at få en "lang næse". Når man forgæves tror at man har fundet det man leder efter.
- MoG
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Nej det tror jeg nu ikke du er Michael!:-)
Det jeg mener er bare, at hvis man gør det på den måde som jeg f.eks. Nævner, så kan man Jo se allerede i oversigten med annoncerne, at varen er solgt. Dvs. Ingen lang næse!;-) Og så lader man jo bare være med at åbne den!:-)
Det jeg mener er bare, at hvis man gør det på den måde som jeg f.eks. Nævner, så kan man Jo se allerede i oversigten med annoncerne, at varen er solgt. Dvs. Ingen lang næse!;-) Og så lader man jo bare være med at åbne den!:-)
Morten
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
Tror ik du helt har forstået hvad jeg mener?MoG skrev:Nej det tror jeg nu ikke du er Michael!:-)
Hvis man har 5 ting til salg, og sælger 1 af dem. Så det da dumt at skrive : SOLGT i overskriften.
For så tror folk jo at alle 5 ting er solgt.
- MoG
- Rev haj
- Reactions:
- 13
Okay... Nu er jeg med! Var lige lidt sløv i optrækket !:-)
Morten
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
Jeg mener stadigvæk at jeg gerne vil kunne om en pumpe er blevet solgt når sælger har flere vare at sælge...
Ellers tror jeg måske at det er den forkerte annonce jeg kigger på, når varen ikke er listet længere - med mindre jeg genkender de andre vare eller navnet på trådstarter og hvis der kun er én ud af 10 vare tilbage, kan jeg sikkert ikke genkende annoncen...
Så jeg er glad for at overskriften IKKE slettes - (Rettes til SOLGT når alle vare er solgt.) og der skrives SOLGT inde ved de vare der er solgt i stedet for at slette hele linien...
Ved ikke om du/I kan se hvad jeg mener...

Ellers tror jeg måske at det er den forkerte annonce jeg kigger på, når varen ikke er listet længere - med mindre jeg genkender de andre vare eller navnet på trådstarter og hvis der kun er én ud af 10 vare tilbage, kan jeg sikkert ikke genkende annoncen...
Så jeg er glad for at overskriften IKKE slettes - (Rettes til SOLGT når alle vare er solgt.) og der skrives SOLGT inde ved de vare der er solgt i stedet for at slette hele linien...

-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 5464 Brenderup Fyn
- Geografisk sted: Brenderup 5464
Jo jo det kan man vist godt forstå (eller jeg kan ihvertfald)
Jo jo det kan man vist godt forstå (eller jeg kan ihvertfald)
-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
Forstår dig også udemærket. Har bare stadig ikke forstået ideen med at skulle finde noget der er IKKE eksisterende. Da det jo ER blevet solgt.?
- amddurin
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Kontakt:
Kun hvis man har set annoncen tidligere, ellers er det selvfølgeligt ligemeget om den er der...kanstrup skrev:Forstår dig også udemærket. Har bare stadig ikke forstået ideen med at skulle finde noget der er IKKE eksisterende. Da det jo ER blevet solgt.?
Man lure måske på bud over tid eller overvejer om man skal slå til eller ej på varen...
Skal måske lige på nettet og finde info eller nypris på varen og er man blevet logget ud fra forum eller lign., så kan man ikke finde annoncen igen hvis overskriften eller indholdet er slettet...

-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
Ja okay. Kan godt se pointen i hvorfor du er glad for det. Jeg har bare ik selv haft brug for det, så nok derfor jeg kun har følelsen af at jeg har kigget forgæves flere gange.? 

- nbd
- Rev haj
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 1988
- Geografisk sted: Kolding
Jeg troede at praksissen med at skrive SOLGT i overskriften og administrator senere fjerner annoncen var alment gældende praksis på Nettet fordi det er sådan på SF. Men nej - da jeg skrev SOLGT i en annonce på akvariesiden.dk fik jeg hurtigt en respons: "Hvorfor sletter du ikke din annonce?". Så nu har jeg lært at der er forskellige måder at håndtere outdatede annoncer på 

-
- Picasso aftrækker
- Reactions:
- 17
Jeg sletter også mine. Tingene er jo væk.
- Hougaard
- Æresmedlem
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Vancouver, Canada
- Kontakt:
På saltvandsforum.dk slettes indlæg automatisk efter 30 dages inaktivitet i salgs/købs områderne.nbd skrev:Jeg troede at praksissen med at skrive SOLGT i overskriften og administrator senere fjerner annoncen var alment gældende praksis på Nettet fordi det er sådan på SF. Men nej - da jeg skrev SOLGT i en annonce på akvariesiden.dk fik jeg hurtigt en respons: "Hvorfor sletter du ikke din annonce?". Så nu har jeg lært at der er forskellige måder at håndtere outdatede annoncer på
Det er god skik at opdatere sine annoncer med hvad der er solgt så folk ikke går forgæves. Men vi har ikke nogle håndfaste regler om hvad man skal gøre eller ikke gøre.