Nåle hjul til Newjet 1700 eller ligende pumpe?

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Nåle hjul til Newjet 1700 eller ligende pumpe?

Indlæg af StarF »

Jeg mangler en skummer pumpe, der kan levere en 1400-1700 Litter i timen, gerne med nåle hjul, og evt venturi. Nogle der ved hvor man kan finde dette? evt bare et nulehjul der passer i en newjet 1700 eller ligende pumpe?
Brugeravatar
kodyl
Naso kirurg
Naso kirurg
Reactions:
13
Postnummer: 8200 Århus N
Saltvand siden?: 2017

Re: Nåle hjul til Newjet 1700 eller ligende pumpe?

Indlæg af kodyl »

Nu ved jeg godt det ikke er en købs tråd men jeg prøver alligevel :T

Jeg har en ubrugt Marine Sources Red Devil SP3 liggende som blev købt ved ultraled's fælleskøb her i starten af året. Det var meningen jeg skulle bruge den til noget diy men det blev aldrig til noget alligevel.

Nu er den ingen steder angivet med hvor mange liter vand den tager.. men den er angivet til 700 liter luft og jeg går ud fra den er bygget på mindst deres D2000 pumpe som tager 2050 liter vand. I pakken er venturi, nålehjul og pumpe. Der er ingen slangestuds på pumpen men en 20mm pvc union. Så du skal ud og enten købe 20mm pvc rør eller 20mm pvc slangestuds til.

Den er til salg til samme pris som jeg selv gav.... 379kr + evt porto. Ellers ryger den bare tilbage i rodebunken af akvarieting til en anden god dag :)
Brugeravatar
StarF
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 9530 Støvring
Saltvand siden?: 2007
Geografisk sted: Støvring

Re: Nåle hjul til Newjet 1700 eller ligende pumpe?

Indlæg af StarF »

Det er helt fint, dog tror jeg desværre den er for kraftig, ellers var det et godt tilbud. Det er en pumpe der skal sættes på denne skummer:
http://www.cadlights.com/index.php?main ... cts_id=235" onclick="window.open(this.href);return false;

indgangen til skummeren er på 16mm.. det kunne måske laves så de passede ind, men tror bare den er for kraftig desværre....
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"