Kan ikke finde den i nogen af mine bøger.
Enten er det en montipora eller Turbinaria.
Kan i hjælpe.
På for hånd tak.
Id hjælp.
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Id hjælp.
Montipora er det ihvertfald ikke.
Tubinaria tror jeg heller ikke på.. der plejer at være polypper på kanten. Og det er der ikke her. Hvad det så er har jeg ikke lige et bud på.
Tubinaria tror jeg heller ikke på.. der plejer at være polypper på kanten. Og det er der ikke her. Hvad det så er har jeg ikke lige et bud på.
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Re: Id hjælp.
Gætter på at det er en Echinopora type.
Henne i USA kalder de dem ofte under et for chalice koraller.
Tror egentlig det dækker over, at det er en flad koral med lidt knaster, som man ikke aner hvad hedder. En masse betegnelse.
Jeg har haft en enkelt til Id, det kunne du også prøve. Der fik jeg det forslag - Chalice.
Erik
Henne i USA kalder de dem ofte under et for chalice koraller.
Tror egentlig det dækker over, at det er en flad koral med lidt knaster, som man ikke aner hvad hedder. En masse betegnelse.
Jeg har haft en enkelt til Id, det kunne du også prøve. Der fik jeg det forslag - Chalice.
Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;