Hej
Så går de sku da heldigvis fuldstændig amok i Legoland ved Billund. Der udgraves i øjeblikket til en kæmpe Sealife afdeling som skal huse en Saltvandsafdeling eller akvarier
Læs JyskeVestkysten i dag
Koiimporten.dk laver efter min vurdering en super god satsning da det helt sikker vil bringe flere saltvandsakvarier hjem i stuerne
Ja, det vil jeg også vide, det kan være at det bliver den næste kokurrence på forummet.
Design Sealife og vind 2500,-, vinderen installerer akvarierne.
Anders månsson skrev:MSH: Hvad har koiimporten med Legoland at gøre er det dem der arrangere det?
Planen er at Legoland (som jeg læser/hører det) vil lave et enormt "Rev" (Reef) akvarier med alt fra det bitte små til hajer
Da Koiimporten ligger lige ved Kolding og er kendt for sin super service (har selv handlet der flere gange) så skal det undre mig meget hvis Legoland ikke præger Kolding-området positivt til saltvand....................Legoland ligger kun 15 min. bilkørsel fra Kolding
BatLuder skrev:Ja, det vil jeg også vide, det kan være at det bliver den næste kokurrence på forummet.
Design Sealife og vind 2500,-, vinderen installerer akvarierne.
MSH skrev:
Da Koiimporten ligger lige ved Kolding og er kendt for sin super service (har selv handlet der flere gange) så skal det undre mig meget hvis Legoland ikke præger Kolding-området positivt til saltvand....................Legoland ligger kun 15 min. bilkørsel fra Kolding
Mvh.
Michael
Så har du fart på da, der er 42Km fra Billund til Kolding
Koiimport ligger derimod i Brørup, som ligger ca. 15-20 min. fra Kolding. (med god fart på motorvejen)
Har koiimporten saltvand? Jeg ved godt de har lavet en konkurrence med opstilling herinde af et saltvandsakvarie under "usle " forhold" , men de har da kun have damme... nå lad det ligge
Glæder mig til at der kommer mere nyt om sagen.
Jeg læste også noget i metroexpress eller urban mener jeg, jeg kan ikke helt huske det, men synes da der stod en lille notits.
Niels C. Christensen
330 L + 76 L sump/refugium, skimmerbeast 1200P, 2 x Tunze nano, 250 W Ufo Classic HQI