Var lige forbi butikken idag og fik taget lidt billeder som jeg vil dele med jer... Der var en del lækre sager i øen som godt må stå hos mig

God weekend
Mvh Kwon
Har du ikke gang i din frag-tank? Kunne de ikke være der?pederrevnørd skrev:Jeg så farver på nogle Acros som jeg aldrig har set før - og jeg har ingen steder at stille nye - sur røv
Som du sikkert har bemærket, så fragger jeg ikke - min "fragtank" blev til en klovnbalje - i hvertfald indtil videre - og de lækkerier jeg så skal ikke stå i den.crazy seahorse skrev:Har du ikke gang i din frag-tank? Kunne de ikke være der?pederrevnørd skrev:Jeg så farver på nogle Acros som jeg aldrig har set før - og jeg har ingen steder at stille nye - sur røv
Jeg bruger min til både frags og som karantæne tank til nyindkøbte koraller.
Jeg har pt 8 - 9 stk. fine koraller stående standby der.
De venter på min planlagte omrokering, som gerne skulle give lidt plads til dem.
Erik
Stadig i Rødovre - korttid endnumichael26 skrev:Ligger decocean stadig i Rødovre eller er han flyttet
Du må gerne stille dem hos mig - hjælper gerne!!pederrevnørd skrev:Jeg så farver på nogle Acros som jeg aldrig har set før - og jeg har ingen steder at stille nye - sur røv
minedykker skrev:Top
JoBingocaller skrev:Nogen der kender adressen på den nye biks? Bliver fandme dyrt nu man arbejder i Greve!
Kender desværre ikke hans nye adr men det bliver dyrt at arbejde i GreveBingocaller skrev:Så del da endeligt:)
Ikke lige umiddelbart hvad jeg så i onsdagsKimHulk skrev:Har han fået nogen acantophyllia, tracophyllia eller og scolymiaer?