Jeg overvejer at købe en Euphyllia glabrescens anemone men vil lige hører om det er en af dem der vandre meget rundt eller om den står stille da det ser ud som om den har en "fod" at stå på ???
Og om den er svær at få fat i og om den findes i flere farver.
Euphyllia glabrescens anemone
- Mikki
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 9400 Nørresundby
- Saltvand siden?: 2007
Re: Euphyllia glabrescens anemone
Hehe jamen hvis du er seriøs i dine spørgsmål så er det slet ikke en anemone og vandre ikke en eneste cm og står på en fod som du kan se på billederne, disse er mig bevidst som navnet du skriver en frogspawn/hammercoral/Euphyllia.
Livet er som et saltakvarie. Det gælder om at ramme de rigtige værdier 

-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 17
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2009
Som aamann og Mikki siger er det ikke en anemone, og den vandrer ikke. Euphyllia kan fåes i en række forskellige varianter, hvor tentaklerne kan have forskellig facon i enderne. Den kan også fåes i forskellige varianter, fx. golden touch. Men du rammer farveudvalget meget godt på dit sidste billede.
De er ganske almindelige i handlen, og burde kunne findes som "standardvare" hos de fleste forhandlere, og de er ofte også til salg på forummet.
De er ganske almindelige i handlen, og burde kunne findes som "standardvare" hos de fleste forhandlere, og de er ofte også til salg på forummet.
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 6731 Tjæreborg
- Saltvand siden?: 2004
Syntes os selv mest det ligner en hammerkoral men havde læst mig til at det var en anemone.
Tak for svarene
Tak for svarene
har enten for mange koraller eller for lidt plads