Hej
Har opdaget nogen små dyr der kravler rundt på ruderne om morgenen når lyset har været slukket.
Det er ikke nogen jeg har købt, så hvor kommer de fra og hvilke dyr drejer det sig mon om ??
Hvilket dyr ?
- Bobbe88
- Dragefisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 3520 Farum
- Saltvand siden?: 2012
Re: Hvilket dyr ?
Jeg synes det ligner lidt den Montiporaspisende snegl som Erik fik et billede af, den anden dag. Må dog indrømme, at det lyder spøjst, at de er på ruden....
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... t=sm%C3%A5" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic. ... t=sm%C3%A5" onclick="window.open(this.href);return false;
Min byggetråd - 430 liters højt akvarie:
viewtopic.php?f=93&t=85178
- Lennart
- Rev Rokke
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 6200 Aabenraa
- Saltvand siden?: 2013
Okey tak, skal det opfattes sådan at de skal udryddes hurtigt ??
Never say oops, allways say ahhh interesting
- Bobbe88
- Dragefisk
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 3520 Farum
- Saltvand siden?: 2012
Hvis det er den slags snegl, så ja!Lennart skrev:Okey tak, skal det opfattes sådan at de skal udryddes hurtigt ??

Men lad lige en af eksperter vurdere engang..
Min byggetråd - 430 liters højt akvarie:
- Lennart
- Rev Rokke
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 6200 Aabenraa
- Saltvand siden?: 2013
Omg det lyder grumt, indtil videre har jeg fået fanget 3 af dem.
Heldigvis sidder de på glasset om morgenen!!!!!!! Tør slet ikke tænke på hvor svære de ville være at få fat i hvis de ikke gjorde det.
Men tak for svaret, det var dog ligegodt utroligt man uden at vide det kan få sådan noget ned i akvariet.
Heldigvis sidder de på glasset om morgenen!!!!!!! Tør slet ikke tænke på hvor svære de ville være at få fat i hvis de ikke gjorde det.
Men tak for svaret, det var dog ligegodt utroligt man uden at vide det kan få sådan noget ned i akvariet.
Never say oops, allways say ahhh interesting