Er der nogen der har haft "problemer" med Eunice aphroditois?
Har nemlig opdaget en orm der godt kunne være sådan en.
Har kigget lidt på nettet, og der er delte meninger om den.
http://blogs.scientificamerican.com/run ... errifying/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/wildsingapore/443037900/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nasty orm eller ej?
- KasperT
- Rev haj
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 8660 Skanderborg
- Saltvand siden?: 2012
Re: Nasty orm eller ej?
Min huggede ud efter ting der kom forbi. Så det var bare et spørgsmål om tid før den blev stor nok til at gøre skade.
Så den røg ud.
Den var lidt sjov da den lyste blå når man tog fat i den
Det tog 24 timer hvor jeg havde taget stenen op før den kom frem. Ikke særlig nem at fange.
Så den røg ud.
Den var lidt sjov da den lyste blå når man tog fat i den

Det tog 24 timer hvor jeg havde taget stenen op før den kom frem. Ikke særlig nem at fange.
-
- Grøn Chromis
- Reactions:
- 12
- Postnummer: 8450 Hammel
Tak for dit svar.
Starter nok med at se om det kan lade sig gøre at fange den: Den virker altid sulten, og det er vist også dens eneste svaghed.
Starter nok med at se om det kan lade sig gøre at fange den: Den virker altid sulten, og det er vist også dens eneste svaghed.
-
- Kejser fisk
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 8240 Risskov
Dem jeg har hørt snakke om den orm har sagt den ender med at tage fisk om aftenen, og er næsten umulig at fange, med mindre man tager den sten op af akvariet den bor i, og sulter den ud, noget der tager enormt lang tid.
man kan være heldig at få fat i den med en tang - men du må under ingen omstændigheder røre ved den, da giften ormen indeholder kan forårsage permanent lammelse i område hvor man bliver stukket.
Ikke en sjov orm at have, omend det er et meget facinerende dyr
man kan være heldig at få fat i den med en tang - men du må under ingen omstændigheder røre ved den, da giften ormen indeholder kan forårsage permanent lammelse i område hvor man bliver stukket.
Ikke en sjov orm at have, omend det er et meget facinerende dyr