jeg har jævnligt fulgt med på deres hjemmeside, om de fik noget hjem. og det eneste de har haft er to slagt klovnfisk.
har butikken bare stille og roligt droppet saltvand ?
ved godt at der er flere der ikke bryder sig om butikken, men har altid været glad for dem, fordi de tit har haft de fisk hjemme som interassere mig mest (muræner, aftrækkere osv ) fisk som man sjældent ser i andre butikker...
akvarieudstyr ??
-
- Foxface
- Reactions: 11
- 14
- Postnummer: 2791 Dragør
- Saltvand siden?: 2010
Re: akvarieudstyr ??
Jeg tror det er et spørgsmål om plads lige nu. Men ved de gerne vil have mere salt igen. De flytter vist muligvis også igen til noget større.
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions: 361
- 13
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Re: akvarieudstyr ??
Jeg var inde og se den en lørdag for ca 14 dage siden.palsmark skrev:Jeg tror det er et spørgsmål om plads lige nu. Men ved de gerne vil have mere salt igen. De flytter vist muligvis også igen til noget større.
Jeg har en god ven der kommer der meget og taler rigtig godt om den. Så da vi var i området futtede vi forbi.
Det kunne sikkert være en god idé med mere plads, for de har rigtig mange ting.
Det mindede mig, på en lidt forsonlig måde, om det gamle Akvarie København på H.C. Ørstedsvej.
En hel masse akvarier og alt muligt forskelligt man kunne rende rundt og kigge på. Man kunne altid finde noget man kunne bruge.
De havde også, ikke så tit sete fisk, men man skulle selv opdage dem. De var aldrig mere eksponeret end andet.
Man skulle alle de, over 100 akvarier i forskellige størrelser igennem, men så kunne man også finde drømmefisken.
Det var altid en god oplevelse at komme derind.
Akvareiudstyr virkede lidt på samme måde på mig. Man skal gå på opdagelse og du får lov til at gå rundt i fred og ro.
De havde feks en hel del Xenia på nogle levende sten som lå i en stor balje, netop i en periode hvor der var efterspørgsel på disse her på Forum.
De havde også flere klovnfisk gående.
De havde også en del tilbehør og stumper hængende som, hvis man lige står og mangler dem, er guld værd.
Spændende forretning synes jeg.
Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;