Hej alle,
Jeg kan se at der vokser en del svampe i mit akvarie hvad betyder det? Er det godt eller skidt?
Hilsen
Niels
Svampe i akvariet
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions: 0
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Virum
- Carsten
- Rev haj
- Reactions: 10
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Re: Svampe i akvariet
Ganske mange svampe er gode at have i akvariet, da de er med til at filtere snask væk fra vandet.
Dog er Collospongia http://www.meerwasser-lexikon.de/tiere/ ... _auris.htm noget skidt at få ind, fordi det breder sig som en pest og er meget svær at komme af med igen
Dog er Collospongia http://www.meerwasser-lexikon.de/tiere/ ... _auris.htm noget skidt at få ind, fordi det breder sig som en pest og er meget svær at komme af med igen
-
- Rev haj
- Reactions: 2
- 19
- Postnummer: 5960 Marstal
- Saltvand siden?: 1990
lig mærke til hvad carsten skriver,snask!men et filter tror jeg ikke på,måske hvis man hiver dem ud ifra baljen
jeg mener at have læst de producerer en gift der er værre en det de optar men har den ikke fremme på stående fod,mener også giften bliver brugt til at dræbe celler imod noe som kræft.
jeg mener at have læst de producerer en gift der er værre en det de optar men har den ikke fremme på stående fod,mener også giften bliver brugt til at dræbe celler imod noe som kræft.
- Dragefisken
- Kejser fisk
- Reactions: 0
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Virum
Mange tak for info.
De ligner ikke dem så er linket til, så jeg lader dem blive. Jeg kan også se at jeg er ved at få en ganske pæn gul svamp, men lad mig lige se om den bliver meget større.
Hvordan opstår de egentlig, er det et godt tegn eller skidt tegn at de kommer?
Hilsen
Niels
De ligner ikke dem så er linket til, så jeg lader dem blive. Jeg kan også se at jeg er ved at få en ganske pæn gul svamp, men lad mig lige se om den bliver meget større.
Hvordan opstår de egentlig, er det et godt tegn eller skidt tegn at de kommer?
Hilsen
Niels