Fragtpriser hos fishstreet!?

Forum for generel snak omkring saltvand.
Besvar
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
Reactions: 0
13
Postnummer: 4684 Holmegaard
Saltvand siden?: 2012

Fragtpriser hos fishstreet!?

Indlæg af MoG »

Jeg sad den anden dag og skulle bestille nogle ting hos fishstreet .. Det løb op i ca. 60$ = lidt over 300kr... Nå, men jeg sad så og lurede lidt på deres forsendelsesmåder og priser, hvilket jeg undrede mig lidt over. Specielt da jeg så Fragtprisen på 52$!!!?? :dizzy: Jeg skrev en mail til dem og spurgte om det kunne passe at varene blev sendt fra deres Hong Kong warehouse.. Og Ikke fra et af deres europæiske!? Dvs 60$ for varene + 52$ for forsendelse og risikoen for at den blev nappet i tolden! Til det svarede de at der kun var en lille risiko for at den blev taget, da de nedskriver værdien og mærker den som "gave"... Synes bare det er meget at give næsten samme pris i forsendelse som varen har kostet... Har før købt ting i malysia og England, Tyskland osv.. Hvor fragten har været billig eller gratis! Ikke fordi jeg er nærig, men føler mig bare lidt dum at betale samme pris i forsendelse, som alle varene har kostet tilsammen!

Hvad siger i? ER jeg en nærig hund, eller er de nogle banditter med deres forsendelsespriser..
Morten
huttelihut
Naso kirurg
Naso kirurg
15
Postnummer: 2610 Rødovre
Saltvand siden?: 2005

Re: Fragtpriser hos fishstreet!?

Indlæg af huttelihut »

det kommer jo helt an på hvad du køber. jeg betalte 7 dollars i fragt for en hqi pære og 12 dollars hvis det havde været fra deres UK-warehouse
Brugeravatar
Gizze
Rev Papegøje fisk
Rev Papegøje fisk
15
Postnummer: 9750 Østervrå
Saltvand siden?: 2010

Indlæg af Gizze »

MoG skrev:Jeg sad den anden dag og skulle bestille nogle ting hos fishstreet .. Det løb op i ca. 60$ = lidt over 300kr... Nå, men jeg sad så og lurede lidt på deres forsendelsesmåder og priser, hvilket jeg undrede mig lidt over. Specielt da jeg så Fragtprisen på 52$!!!?? :dizzy: Jeg skrev en mail til dem og spurgte om det kunne passe at varene blev sendt fra deres Hong Kong warehouse.. Og Ikke fra et af deres europæiske!? Dvs 60$ for varene + 52$ for forsendelse og risikoen for at den blev nappet i tolden! Til det svarede de at der kun var en lille risiko for at den blev taget, da de nedskriver værdien og mærker den som "gave"... Synes bare det er meget at give næsten samme pris i forsendelse som varen har kostet... Har før købt ting i malysia og England, Tyskland osv.. Hvor fragten har været billig eller gratis! Ikke fordi jeg er nærig, men føler mig bare lidt dum at betale samme pris i forsendelse, som alle varene har kostet tilsammen!

Hvad siger i? ER jeg en nærig hund, eller er de nogle banditter med deres forsendelsespriser..
Du skal ikke købe den med at det er sjældent de bliver taget i tolden!
Jeg har bestilt 3 pakker derfra over de sidste 2 mdr. Min bror har bestilt 1 pakke (Som først lige et afsendt)
Alle mine er "snuppet" af tolden :-(
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions: 10
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

Og det har jo også en stor betydning, hvad varen vejer og fylder.
Fragtprisen på 52 Us dollar svarer vist til 5 kilo.

Det kan meget vel være at du har kunnnet købe andre varer hvor fragtprisen er lavere, men så er indkøbs prisen nok højere, så det i sidste ende bliver det samme.

Og som du selv lægger op til, så er det jyde i svøb= nærig som bare f..... :biggrin:

Jeg har fået derude fra flere gange, og har ikke betalt moms for nogle af pakkerne
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
13

Indlæg af MoG »

Jeg mener det var en samlet vægt på ca 2.5 kilo.. Men synes nu stadig det er fesent at betale ca 250-70kr for varer til 300kr..! Om det er nærigt.. Tjaa..!:-)
Morten
Brugeravatar
Carsten
Rev haj
Rev haj
Reactions: 10
21
Postnummer: 3650 Ølstykke
Saltvand siden?: 1976
Geografisk sted: 3650 Ølstykke

Indlæg af Carsten »

MoG skrev:Jeg mener det var en samlet vægt på ca 2.5 kilo.. Men synes nu stadig det er fesent at betale ca 250-70kr for varer til 300kr..! Om det er nærigt.. Tjaa..!:-)
Hvad var det for noget du ville bestille?
Brugeravatar
MoG
Rev haj
Rev haj
13

Indlæg af MoG »

En masse små ting.. Såsom filtersok/poser, holder, sugekopper til ledninger, aktivt kul + pose, uv-anlæg.. Og lidt andre ting..
Morten
Besvar

Tilbage til "Generel saltvandssnak"