Min nye musling

Min Euphyllia

Mandarin på inspektion af ruderensningen

Mandarin på inspektion af ruderensningen
/Erik
Den bliver ikke fodret direkte, men hele akvariet bliver fodret med mit "special-akvarie-mad" som er min egen variant af Eric Borneman's og der skal der nok være noget til den også i blandingenMathias_C skrev:den er sku godt nok flot den mandarin (hva fodre du den med)
Når engang jeg er tilfredsMathias_C skrev:hvad med lidt billeder af hele baljen ?
Ja der er desværre sket en masse, jeg flyttede sumpen i kælderen og har i den forbindelse haft lidt svært ved at få balance i systemet igen hvilket har resulteret i lidt dødsfald - desværre, så det går ikke helt så godt...Peters1 skrev:Er der sket noget nyt med denne smukke balje?? Jeg overvejer at lave lidt samme hul til mit refugie i den næste balje, men vil da lige hører om der er nogle ulemper. Her tænker jeg nok mest på om der har været ekstra støj? Har du sat noget glas/plexi for hullet eller bare skubbet sumpen helt op i hjørnet?
Okay. Lækkert med sumpen i kælderen, men trist at det har ødelagt balancen i din flotte baljeHougaard skrev:Ja der er desværre sket en masse, jeg flyttede sumpen i kælderen og har i den forbindelse haft lidt svært ved at få balance i systemet igen hvilket har resulteret i lidt dødsfald - desværre, så det går ikke helt så godt...Peters1 skrev:Er der sket noget nyt med denne smukke balje?? Jeg overvejer at lave lidt samme hul til mit refugie i den næste balje, men vil da lige hører om der er nogle ulemper. Her tænker jeg nok mest på om der har været ekstra støj? Har du sat noget glas/plexi for hullet eller bare skubbet sumpen helt op i hjørnet?
Men refugiet stod blot helt op til kantet, jeg overvejede at sætte noget plexiglas for, men der var ikke plads
jeg mener ikke at kikhullet gjorde støjen værre ...
/erik