Dont try this at home

Det kan du nemlig!Ejaas skrev:normalt bruger jeg også hansker , men har ingen føling med hvad jeg laver med handsker når der skal fjernes uønsket vækst , så kan jeg vist lære det !!
Jeg har prøvet alle mulige handsker det bedste jeg har kun finde var almindelige gummi handsker fra brugsen de bare passe irriterende fordi man vælter vand ud på gulvet når man tager hænderne op derfor jeg gerne ville have nogen heltop , gad vide om lystfisker butik har noget?Carsten skrev:Stillhoff herinde fra, skaffede nogle lange handsker, som var tykkere end de dyrlæge handsker som man kan bruge, men som oftest går i stykker første gang man bruger dem.
Jeg snakkede med han for nyeligt angående de handsker, men har ikke hørt mere siden, så det kan han nok ikke.
Men derfor kunne det jo være andre kunne. Handskerne var ret dyre, ca 150 pr. par.
Helt enig. Det samme med latex og vinyl handsker.JaizEdelmann skrev:Jeg har prøvet alle mulige handsker det bedste jeg har kun finde var almindelige gummi handsker fra brugsen de bare passe irriterende fordi man vælter vand ud på gulvet når man tager hænderne op derfor jeg gerne ville have nogen heltop , gad vide om lystfisker butik har noget?Carsten skrev:Stillhoff herinde fra, skaffede nogle lange handsker, som var tykkere end de dyrlæge handsker som man kan bruge, men som oftest går i stykker første gang man bruger dem.
Jeg snakkede med han for nyeligt angående de handsker, men har ikke hørt mere siden, så det kan han nok ikke.
Men derfor kunne det jo være andre kunne. Handskerne var ret dyre, ca 150 pr. par.
så er en elastik nok bedre, den kan give sig efter håndleddetmikkeljacobsen89 skrev:Strips ?