Nyt hjemmelavet låg til buyo 128l det skal laves og prøves.

Forum for snak om Nano Reefs og alt hvad dertil hører.
Besvar
stace
Scooter Blenny
Scooter Blenny
Reactions:
15
Postnummer: 3520 Farum
Saltvand siden?: 2010

Nyt hjemmelavet låg til buyo 128l det skal laves og prøves.

Indlæg af stace »

Jeg har sammen med en ven fået en ide der klart skal afprøves.

Låget på mit buyo 128l skal skiftes ud til glaslåg og box til at skjule sump og skummer.

Ideen med dette er at få skåret et glaslåg der passer på den indre kant af min top i lav refleksionsglas og så have led op over dette til lys og så bygge en kasse der bliver malet og resitent overfor fugt til at skjule sumpen og ikke mindst skummerhovedet der eller vil stikke op over.

der vil komme billeder af fremgangen af projektet udervejs nu skal jeg indtil videre have skaffet de nødvendige dele til mit nye spændende projekt efter egen mening, måske en smule vovet men tror på det kan blive en god løsning i sidste ende. Så slipper jeg samtidig for i første omgang at skulle bygge min egen lampe længe leve den dovne elektriker :wink:

Der skal nok blive bygget lampe selv med tiden pt. er jeg bare træt af at lave el projekter til mig selv meget sjovere at lave til andre.
DrMonty73
Kejser fisk
Kejser fisk
Reactions:
12
Postnummer: 4200 Slagelse
Saltvand siden?: 2012

Re: Nyt hjemmelavet låg til buyo 128l det skal laves og prøves.

Indlæg af DrMonty73 »

Hej

Jeg er meget interesseret i at følge udviklingen.
Jeg har selv et akvarium af den type og ville gerne have LED istedet for det der er nu.

Har du skiftet andet?
Evt. skummer. Og til hvad og hvordan ? :)

Hvilke fisk har du gående i det 128 liters?

Mvh
Martin Larsen
Slagelse

Min tråd til mit 360 liters hjørneakvarium:
http://www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=93&t=84789" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Nano Reefs"