Hej. Jeg har efterhånden gået og reflekteret over det, at skaffe sig et saltvandsakvarie længe. Grunden til de mange overvejelser munder mere ud i størrelsen på en SU, og boligstørrelsen den giver mulighed for at bo i.
Det korte af det lange er, at jeg gerne vil have et akvarie jeg kan hygge mig med. Jeg er kommet frem til, at jeg gerne vil over i noget med lidt dybde. Det er jo ingen problem at finde et i standard mål med 80x40x40, men jeg kunne godt tænke mig den lidt ekstra dybde, og de liter det giver. 10 cm synes jeg gør en stor forskel fra hvad jeg har set rundt omkring.
Så mit spørgsmål er - Kan det lade sig gøre at finde et akvarium med målene 80 x 50 x 40 (bdh) uden at det skal special fremstilles? Jeg kan se at enkelte herinde har disse mål.
Ligeledes vil jeg også gerne høre om man kan købe kuber i standardmål - f.eks. 50x50x50 o.l.
Mvh.
Stephan
Findes mindre dybe akvarier købeklare? (80b 50 d 40 h)
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 7000 Fredericia
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Fredericia
Re: Findes mindre dybe akvarier købeklare? (80b 50 d 40 h)
Jeg vil tage fat i Claus fra Tropeakvarier - Hans akvarier er super flotte, og har en god pris, synes jeg 

[center]Med venlige hilsner
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
Marco R[/center]
[center]Link til mit nye 312 liters akvarie[/center]
[center]Link til mit gamle 200 liters akvarie[/center]
-
- Scooter Blenny
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 8260 Viby Jylland
- Saltvand siden?: 2010
Egentligt vil jeg helst ikke ud i at bestille et special lavet akvarie, da det alt andet lige vil koste ekstra. Derfor vil jeg i først omgang høre om I kender til steder, hvor man kan købe akvarier med en dybde på 50 cm, hvor længden ikke nødvendigvis er den klassiske 100 cm's penge?
Så altså:
1: Kan man få et akvarie i målene 80x50x 35-40 (bdh) nogen steder?
eller 2: Kan man købe kuber nogle steder med cirka 125-175 liter? (eller bliver kuber også kun speciallavet?)
Så altså:
1: Kan man få et akvarie i målene 80x50x 35-40 (bdh) nogen steder?
eller 2: Kan man købe kuber nogle steder med cirka 125-175 liter? (eller bliver kuber også kun speciallavet?)
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Lav det selv.
Og den med at Claus fra Tropeakvarier er billig, er en skrøne.
Han var mere end dobbelt så dyr med det akvarie som jeg ønskede en pris på end det bud jeg accepterede
Og den med at Claus fra Tropeakvarier er billig, er en skrøne.
Han var mere end dobbelt så dyr med det akvarie som jeg ønskede en pris på end det bud jeg accepterede