Hjælp til GHL opsætning.

Forum for snak om lys, skummere, pumper etc.
Besvar
spdiving
Reactions:

Hjælp til GHL opsætning.

Indlæg af spdiving »

Jeg kæmper lidt med at sætte min GHL ProfiLux 3 eX op.

Jeg har fået en VorTech Controler men når jeg sætter den i min GHL computer ( port 16 PAB i følge manualen ) så finder GHL Comp. ikke controlleren.
VorTech Controlleren blinker hurtigt i den første LED. og lyser konstant i den næste 2 og den røde kommer med et lille hurtigt blik med lang interval.

Sider der en haj der ude og kan lure hvad jeg har gjort galt ?

Steen
spdiving
Reactions:

Re: Hjælp til GHL opsætning.

Indlæg af spdiving »

Det er denne VorTech Controller jeg har fået.

http://ghlna.com/pump-control/vortech-controller

Steen
Brugeravatar
Stefan
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2007
Kontakt:

Indlæg af Stefan »

Under punkt 1.4 er der afbilledet, hvad de forskellige LED betyder.

Punkt 2.3 beskriver de forskellige signaler fra dioderne.

Jeg ved ikke om du beskriver dioderne fra højre mod venstre eller omvendt? Kan du ikke lige kigge på dem igen og evt. skrive status for de forskellige dioder?

Kan den slet ikke finde controlleren, når du søger efter PAB devices under System -> Configure PAB -> Assign devices ?
spdiving
Reactions:

Indlæg af spdiving »

Tak Stefan....Jeg havde ikke fået sat X i feltet under Configure PAB. Det hjalp end del på det. haha

Det næste jeg så kæmper med er at jeg har 3 stk MP40 wES pumper og de 2 af dem kan jeg ikke få væk fra at køre marster og slave.

Det må jeg lige kæmpe vider med i morgen. Har ellers slettet hukommelsen på pumperne flere gange og prøvet at lægge dem ind i GHLen igen. Men de ved med at være master og slave.
Pumperne køre eller den rigtige firmware 2.02.

En full memory clear af alle pumperne hjalp en del...Så nu virker det sgu som det skal. Så skal jeg bare leje lidt programmeringen af pumperne. Men det er jo også det sjove. Har lige sat dem til at køre i tre forskellige mode.. :biggrin:

Steen
Brugeravatar
Stefan
Rev haj
Rev haj
Reactions:
18
Postnummer: 2750 Ballerup
Saltvand siden?: 2007
Kontakt:

Indlæg af Stefan »

Det var godt, at det kom til at spille!

Man har sgu altid lige glemt et eller andet banalt i rusen over nyt HW. Kender det alt for godt fra mig selv! ;)
Besvar

Tilbage til "Lys, filtrering og andet teknik"