Joes Juice.
- Mikkel E
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8210 Århus V
- Saltvand siden?: 2006
Joes Juice.
Jeg har en glasrose som irretere mig. Den sidder et træls sted inde i et hul, så selvom jeg giver den saltsyre kommer den igen (efter en månedstid), fordi jeg ikke kan skrabe det resterende væk. Så kom jeg til at læse lidt om Joes Juice, og der står: Ikke behov for at suge resterne ud. Er der nogle der har erfaring med dette, eller kommer de igen?
- Hvam
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8541 Skødstrup
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Skødstrup "Uptown"
Kan du ikke bare ligge stenen tør en 14 dage og så smide den i.
Den skal nok blive levende igen.
Den skal nok blive levende igen.
Når fatter er sur og vranten og gnaven, skal han blot have lidt ekstra kræs i maven!
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
Nyt 860l projekt www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?t=15941&highlight=
Mit opdært af klovne www.saltvandsforum.dk/viewtopic.php?f=3&t=30935
- Nolan
- Rev haj
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8970 Havndal
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Demstrup
Damn.... Det var ikke dét jeg gad høre.Mikkel E skrev:Bare vent nogle af mine er dukket op igen helt op til en 2-3 måneder efter og enda 4 måneder efter, så hvis man ikke får resten skrabet af er det kun et spørgsmål om tid. Det er derfor jeg søger erfaring om Joes Juice.
Nå, men stikker den sit fjæs frem igen, får den sgu et skod mere - SÅ KAN DEN LÆRE DET !
/Kim
- j.SEVERIN
- Palet kirurg
- Reactions:
- 19
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: Humlebæk
Hej har prøvet Joes Juice.
Det eneste den fjerner er dine penge.
Glasroserne kom retur efter en uge. Har prøvet 5 gange.
Jeg gætter på at der er Calciumhydroxyd i flasken.
Virkning og konsistens er fulstændig ens som når man forsøger med calciumhydroxyd i en engangsprøjte.
Jeg har forsøgt saltsyre - samme virkning retur efter en uge.
Det eneste der har virket hos mig var da jeg købte en wurdemannreje( eller hvordan det nu staves) den slagtede alle mine glasroser på 1,5 måned. jeg har ikke set en eneste siden
Det eneste den fjerner er dine penge.
Glasroserne kom retur efter en uge. Har prøvet 5 gange.
Jeg gætter på at der er Calciumhydroxyd i flasken.
Virkning og konsistens er fulstændig ens som når man forsøger med calciumhydroxyd i en engangsprøjte.
Jeg har forsøgt saltsyre - samme virkning retur efter en uge.
Det eneste der har virket hos mig var da jeg købte en wurdemannreje( eller hvordan det nu staves) den slagtede alle mine glasroser på 1,5 måned. jeg har ikke set en eneste siden
Mvh. Severin
750L,45L refugium,2x250W HQI, 1X45W Diazoblue,Modf.Aquamedic skimmer,Osmoseanlæg,Kunstharpixfilter,Red Dragon 12500L,PLC styring af vandskifte Balling Sporstoffer Ozon og ventilation.
750L,45L refugium,2x250W HQI, 1X45W Diazoblue,Modf.Aquamedic skimmer,Osmoseanlæg,Kunstharpixfilter,Red Dragon 12500L,PLC styring af vandskifte Balling Sporstoffer Ozon og ventilation.