Skal lige høre hvad i gør når i fodrer jeres fungia!!
Fodrer med artemia og prøver at sørge for den også får, men rejen og kirugen snupper det ud af munden på den..
Så tænker lidt hvor meget har den brug for!! Prøver at give den lidt en gang i ugen, men som sagt kan ikke se den faktisk får noget at det...
FUNGIA
- AndersBoerglum
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Hjørring-Nordjylland
Re: FUNGIA
Du kan også bruge flydende foder
Men hvis fiskene napper i den, bør du stoppe med artemia.

Mvh:
Anders Børglum Christensen.
Anders Børglum Christensen.
-
- Foxface
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 5700 Svendborg
- Saltvand siden?: 2001
- Geografisk sted: Svendborg
Fodrer af og til efter lyset er slukket - så er det "kun" slangestjernen og rejerne der skal jages væk
Har savet en 1,5 liters flaske over, og anbragt øverste halvdel af denne (den ende med åbning) henover fungia, så denne står på bunden af akv.
Her efter sprøjter jeg eks. Artemia ned igennem flaskehalsen - virker perfekt. (Hvis altså fungiaen kan være indenfor denne diameter)

Har savet en 1,5 liters flaske over, og anbragt øverste halvdel af denne (den ende med åbning) henover fungia, så denne står på bunden af akv.
Her efter sprøjter jeg eks. Artemia ned igennem flaskehalsen - virker perfekt. (Hvis altså fungiaen kan være indenfor denne diameter)
Med venlig hilsen
Nicolaj
Nicolaj
- Bingocaller
- Rev haj
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 1500-1799 København V
- Saltvand siden?: 2010
Fodre heller alrigt mine
Light travels faster than sound - maybe thats why some people appear bright until you hear them speak...