kan godt være de ter et lidt dumt spørgsmål, men hvordan gør man nemmest en hugo håndtam (så je gkan fordre den med hånden)
har kun hugo og en sø pølse i akvariet og har 5 forskellige slags frost fodder og så har jeg tør også
fik at vide fra forhandleren at han altid sørgede for at fodre dem med frost og tørt, så de i de fleste tilfælde kunne vænne sig til det
den har kun været 3 dage i tanken, så det er vel meget normalt at den er ret sky?
halv bange hugo
-
- Sommerfugl fisk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: 6000 Kolding
- crazy seahorse
- Rev haj
- Reactions:
- 13
- Postnummer: 3660 Stenløse
- Saltvand siden?: 2005
- Geografisk sted: Ganløse
Re: halv bange hugo
Hugoen er jo en algespiser, så jeg tror du vil få svært ved at få den til at æde det andet foder du nævner. Jeg har aldrig set mine æde andet end alger.Jesper Kolding skrev:kan godt være de ter et lidt dumt spørgsmål, men hvordan gør man nemmest en hugo håndtam (så je gkan fordre den med hånden)
har kun hugo og en sø pølse i akvariet og har 5 forskellige slags frost fodder og så har jeg tør også
fik at vide fra forhandleren at han altid sørgede for at fodre dem med frost og tørt, så de i de fleste tilfælde kunne vænne sig til det
den har kun været 3 dage i tanken, så det er vel meget normalt at den er ret sky?
Måske kan du få den til at æde Noritang. Men om den vil spise af hånden ved jeg ikke.
Men de kan efterhånden som de bliver vant til akvariet, blive en smule aggressive. Den store jeg havde gik ikke af vejen for at angribe min hånd når jeg var nede og rode.
Vel mest fordi den følte sig truet.
Håndtam tror jeg aldrig du kan få den. Men næsten alle dyr spiser vel af hånden hvis de er sultne nok. Men det vil være på grænsen til dyrplageri synes jeg.
Og hvorfor skal den egentlig spise af hånden?
Erik
"Most of the failures with marine aquaria are due to lack of knowledge of the biological processes that occur in the aquarium." Martin A Moe Jr.
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
Mit akvarie: viewtopic.php?f=138&t=56762" onclick="window.open(this.href);return false;
- bima
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 9800 Hjørring
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: 9800 Hjørring
Re: halv bange hugo
Min Hugo spiser frost og flagfoder.
Og den napper i stenene hele tiden
Og den napper i stenene hele tiden