Butikker i Århus
- Nadia
- Rev Rokke
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8900 Randers
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: Randers
Butikker i Århus
Er der nogle butikker i Århus der har et godt udvalg af akvarier? Mest helglasakvarier jeg tænker på.
Måske Maxizoo eller sådan noget? For så vil jeg da lige tage et kig der ned.
Måske Maxizoo eller sådan noget? For så vil jeg da lige tage et kig der ned.
-
- Jeg støtter Saltvandsforum.dk
- Reactions:
- 19
- Postnummer: 8520 Lystrup
pet-hollywood oppe i Ålborg er det sted hvor jeg har set det største udvalg af akvarier. Her i Århus er der ingen af forhandlerne som har et showroom, desværre. Akvarieudvalget i butikkerne er stærkt begrænset og leveringstiden kender jeg ikke.
Men ring til Tropeakvarier, måske har han tilfældigvis et stående, ellers tager det ca. 3 uger...
Men ring til Tropeakvarier, måske har han tilfældigvis et stående, ellers tager det ca. 3 uger...
- Nadia
- Rev Rokke
- Reactions:
- 19
Grunden til jeg sælger juwelen er at vi har haft meget store fugtskader, og akvariet forværrer situationen. Vi har ikke mulighed for at stille det andre steder da det er ret stort. Hvis jeg samtidig står og skal flytte indenfor nærmeste fremtid synes jeg det er for meget også at skulle flytte det store akvarie med.Rohde skrev:hvad fejler det juwel du har egentlig?
-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Postnummer: Ikke angivet
- Saltvand siden?: 2009
- Geografisk sted: 8850 Bjerringbro
- Kontakt:
Hvis du ved at du skal flytte inden for nær fremtid hvorfor venter du så ikke med at stille et nyt op til du er flyttet. Er dit juwel akvarie ikke det 3. saltvandsakvarie du har haft startet på siden maj.
Hvis du nu havde lidt tålmodighed så tror jeg du kunne spare en del penge, men det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i. Det var blot en tanke
Hvis du er på jagt efter et akvarie med målene 80x40x50 hvorfor så ikke vælge et alm 128 l det er 80x40x40 og det giver dig jo større muligheder hvis du blot vil bruge T8rør som jeg synes at have set et sted du snakkede om.
Hvis du nu havde lidt tålmodighed så tror jeg du kunne spare en del penge, men det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i. Det var blot en tanke

Hvis du er på jagt efter et akvarie med målene 80x40x50 hvorfor så ikke vælge et alm 128 l det er 80x40x40 og det giver dig jo større muligheder hvis du blot vil bruge T8rør som jeg synes at have set et sted du snakkede om.
MVH
Henrik
http://www.koralrevet.dk
430 L akv, 112 L sump, 2 Tunze stream 6000 m. multicon, Retur OR3500, AM sp3000 niveumat, Schuran 150, 80 kg levende sten
Henrik

430 L akv, 112 L sump, 2 Tunze stream 6000 m. multicon, Retur OR3500, AM sp3000 niveumat, Schuran 150, 80 kg levende sten
- Nadia
- Rev Rokke
- Reactions:
- 19
Jeg er jo nød til at have et akvarie og putte de ting i jeg gerne vil beholde fra det store akvarie, derfor! Jo det er mit 3. akvarie? Men det har jo intet med tålmodighed at gøre? Jeg startede med at ville starte et 70 liters op, så så jeg tilfældigvis et godt tilbud på nettet og tog det, da jeg ikke havde fået noget som helst levende i det andet. Så ville jeg gerne have et størrer, og det blev det. Jeg kunne jo ikke forudse jeg skulle sælge det? Jeg kan ikke se hvorfor det har noget med tålmodighed at gøre, og nu er jeg faktisk ved at være lidt træt af at svare på sådanne spørgsmål. Der er jo ingen der får noget ud af at blande sig, eller spørge ind til det? Jeg ved du siger det for at hjælpe, men alle mine valg har skam været vel begrundet
Og hvis jeg ikke var meget opsat på at få de 50 cm i højden havde jeg valgt et 128 for længst men tak for oplysningen. Desuden er penge ikke et problem.

-
- Rev Papegøje fisk
- Reactions:
- 20
- Geografisk sted: 8850 Bjerringbro
- Kontakt:
hvorfor vil du så gerne have de 50 cm i højden
MVH
Henrik
Henrik

- Henrik_skb
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Geografisk sted: 8660 Skanderborg
Hvorfor skal det mindst være 40 cm for at passe specielt til søheste??Nadia skrev:HVISSSSSSSSSSSSS jeg en dag skulle vælge at få lidt søheste, har jeg forhørt mig om at akvariet helst skal være højt. MINDST 40,noget i højden sige man som tommelfinger regel, derfor vil jeg gerne have det 50 cm i højden hvis jeg kunne få det. Og jeg har skam fundet det. Tak for jeres hjælp.