Hvor meget vand skal der ca løbe ned i sumpen på en time?
Er 1200 liter nok?
Har et 160 liters

Hilsen Søren
Hvor mange mm er dine rør på.selveste skrev:Hej,
Hvor meget vand skal der ca løbe ned i sumpen på en time?
Er 1200 liter nok?
Har et 160 liters
Hilsen Søren
Så siger jeg pas, det har jeg ingen erfaring med.selveste skrev:Der er ikke nogle rør på, eller boret huller. Vil køre med en af de overløb man bare sætter på akvariekanten
- Sådan én skal der være råd til, he, he...selveste skrev:... - og hvis der råd en ATI Powecone 200i
Næ det kunne jeg heller ikke findeamddurin skrev:- Sådan én skal der være råd til, he, he...selveste skrev:... - og hvis der råd en ATI Powecone 200i![]()
- Jeg kørte med 2400 Tunze silence til mit 160L og den køre nu på mit 300L, så 1200-1400 burde ellers være nok på 160L ...
- Jeg køre ca. 2000L/H luft igennem min 200i, iføgl måleren på skummeren, men ved ikke hvor mange liter vand den så tager ind?
Eller hvis du har råd, så køber du 250i, så har du til en opgraderingselveste skrev:Næ det kunne jeg heller ikke findeamddurin skrev:- Sådan én skal der være råd til, he, he...selveste skrev:... - og hvis der råd en ATI Powecone 200i![]()
- Jeg kørte med 2400 Tunze silence til mit 160L og den køre nu på mit 300L, så 1200-1400 burde ellers være nok på 160L ...
- Jeg køre ca. 2000L/H luft igennem min 200i, iføgl måleren på skummeren, men ved ikke hvor mange liter vand den så tager ind?
Plus 250i jo ihvertfald er ret lydløs så mon ikke 200i også er
Kommer an på, hvor stort du vil haveselveste skrev:Ja gider sku ikke være grådig med 700 kroner heheog så har jeg nok en skummer for life