Nogle som har et råd til om den skal fodres og hvad man kan købe til at fodre med så?

simon123 skrev:Pas på med søagurker. når de gyder kan de slå meget levende ihjel!
Er det så ikke en søpølse og ikke en søagurk? - det er vel ikke helt det samme?ole. skrev:jeg har sagt det för og siger det igen af specielle grunde burde dem i fylum bratwurstia udeblive
Nogle bud på hvilken slags foder? (Eller må jeg prøve med optøede Mysis i en pipette)Moente skrev:Fodr den med en pipette lige ned i børsterne. Når den har spist det sprøjter du mere mad ned til den. Det gør du et par gange, og så er den glad og mæt
Ja, for det er jo en filterføder og derfor er jeg i tvivl om den overhovedet kan spise ting som mysis...Moente skrev:Jeg ville måske se om den ikke reagerede på Reefpearls, ellers ville jeg prøve med små mysis. Skal for en god ordens skyld sige at jeg aldrig har haft en og derfor ikke har nogen erfaringer.
Direkte i vandet eller opblandet i saltvand og så pipette eller?zeugma skrev:Jeg har også en til at sidde på min rude og jeg fodre ind imellem med lidt reefpearls og det ser den egentlig ud som om den er glad nok for.
Jeg røre lidt af det op i lidt vand og så hælder jeg det i akvariet, det fordeler sig lynhurtigt over det hele så den fanger selv hvad der kommer forbi.amddurin skrev:Direkte i vandet eller opblandet i saltvand og så pipette eller?zeugma skrev:Jeg har også en til at sidde på min rude og jeg fodre ind imellem med lidt reefpearls og det ser den egentlig ud som om den er glad nok for.