hougaard76 skrev:undskyld jeg lige låner din tråd til et spørgsmål.... Nu er jeg ikke selv hoppet med på Led tråden endnu... men synes efterhånden at jeg har hørt om rigtig mange der har problemer med Pacific Sun led lamperne der går i stykker.... Det kunne være rart at høre om hvormange der har denne lampe og hvor mange der har oplevet problemer med denne
Hej Hougaard og Co.
Pacific Sun? - Tjah, hvis jeg nu skal være helt ærlig.
De er simpelthen kommet for tidligt på markedet hvis du spørger mig!
Følgende har jeg oplevet i forbindelse med anskaffelse af 2 stk "Black Python 200W" lamper:
1.Modtog 2 forskellige lamper v. ankomst 1 160 W og 1 200 W. Sende tilbage og vente på korrekt lampe...
2.Mangler den lille "dummy" prop der skal i lampe nr. 2 for at de overhovedet kan fungere.
3. Pac. Sun havde glemt at der skal 8 x stålwirer for at hænge 2 lamper op, endnu en gang afvente...
4. Pac. Sun reklamerer med på deres hjemmeside kan lampen simulere månelys cyklus. Yeah right, softwaren er så ikke lige færdigudviklet endnu... Du kan vælge denne funktion i menuen i softwaren, men den gemmer det ikke i hukommelsen.

(er dog blevet lovet en opdatering på et tidspunkt)
5.Blå dioder blinker svagt på master enheden og resulterer i returnering af enheden til Polen. Fragtomkostninger på min regning (280,-)...
6. Jeg har kun haft lamperne i ca. et halvt år, men er lidt skuffet over hele ovenstående forløb, som for mig indikerer at firmaet er relativt "ungt" og stadig mangler at få styr på mange processer endnu.
Nå det hele skal ikke være negativt, det positive er:
1. Super service fra en vis herre i Galten v. Aarhus, som solgte mig skidtet

(hvis han har samme udfordringer m. alle han har solgt lamper til, må han snart have optjent til et mavesår Ha Ha)
2. Lækker finish på selve lampen
3. Meget støjsvage blæsere
4. Når ellers dioderne er i funktion - SUPER lysgengivelse!
5. Lækkert man kan justere kelvingraden og lysstyrken (perfekt til indkøring af nye koraller)
6. savner heller ikke varmeudviklingen fra mine gl. 2 x 400W HQI´er
Desuden er du/ I meget velkomne til at komme at kigge hos ut. for en nærmere fremvisning.
Nicolaj