Spændende da jeg selv drømmer om sådan et akvarie

Enig...Gizze skrev:Ingen tvivl om at der et fedt akvarie!
Men til den pris kunne jeg finde 619 set-ups som jeg hellere ville have.
Hvis man omregner fra denne engelske butik lander prisen på ca DKK 29.000,- : http://www.swelluk.com/aquarium/fish-ta ... 29187.htmlAlexcpdk skrev:jah det ser godt nok lækkert ud. nu snakker i alle om prisen på det... men hvad er prisen så ?
Ja man kan helt sikkert få noget lækkert til den pris. Ang. Red sea, så må tiden vise hvordan deres nye serie er kvalitetsmæssigt. Men hvis det lever op til forventningerne og der skal være sammenhæng med prisen, så tror jeg det er løftet flere niveauer ift. tidligere.spax skrev:ja det er godt nok en hamper pris. Man kunne nu få mange andre lækre setup for de penge. Hvordan er kvaliteten efterhånden på red sea's akvarier? Tænker på støj, og skummer osv.
EnigHr. Jørgensen skrev:Det jeg kender Red Sea for er... Ikke dårlige produkter... Men ALLE der har ejet et akvarier fra dem modder dem for et godt ord... Og vil sikkert også ske her, for folk kan ikke lade være
Med det sagt... Og når indkøbsprisen er så høj... Så er det sku MANGE penge at skovle i såen skiderik når man istedet kan lavet noget størrere selv med lige det udstyr man lyster...
Jeg forstår ikke folk kan se det smarte i dem, andet end at man intet kan selv...
Også sådan jeg har det med Mac... Lækker design... Men elendigt til prisen...