Puratek Deluxe 200.
-
- Foxface
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 6000 Kolding
- Saltvand siden?: 2009
Puratek Deluxe 200.
Her,
Håber der er andre herinde der har dette osmoseanlæg eller den lille model Puratek deluxe 100.
Har i dag modtaget min 200 model og har problemer med den. Den blokere vandet ved sol ventilen imellem prefiltret og kulfiltret.
Hvad søren kan det skyldtes?
Håber der er andre herinde der har dette osmoseanlæg eller den lille model Puratek deluxe 100.
Har i dag modtaget min 200 model og har problemer med den. Den blokere vandet ved sol ventilen imellem prefiltret og kulfiltret.
Hvad søren kan det skyldtes?
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 15
- Postnummer: 5270 Odense N
- Saltvand siden?: 2010
Re: Puratek Deluxe 200.
jeg har et 200 anlæg det virker super . sidder sol ventilen ikke mellem kulfilter og pumpe ?? på mit anlæg var der en løsforbindelse i ledninger i h side hvor de er samlet
-
- Foxface
- Reactions:
- 15
min sol sidder lige efter prefiltrets udgang og går ind i kulfiltret...
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 15
Jeg tro også det er ligemeget hvor den sidder (den skal jo bare lukke op og i ) men hvis du kigger på diagrammet er den mont før pumpen der var ikke nogle løse forbindelser ved ledninger ?? NB når det kommer til at køre få du et super anlæg
Jeg kan prøve at skille mit anlæg ad i morgen hvis det er nødvedigt
Jeg kan prøve at skille mit anlæg ad i morgen hvis det er nødvedigt
-
- Foxface
- Reactions:
- 15
ifølge diagramet der følger med er "sol valvle" placeret imellem "PO5" filtret og "CTO" filtret.
Altså med løs forbindelse hvad tænker du på?, nu er systemet jo sprit nyt, og hvis det skyldtes en løs forbindelse får moby/vertex det lige i hovedet igen.
Men har testet systemet og der er vand igennem lige indtil sol ventilen, så stopper festen. (som udgangspunkt skal den jo kun lukke hvis der ikke er strøm til prossesoren eller modtryk?
Altså med løs forbindelse hvad tænker du på?, nu er systemet jo sprit nyt, og hvis det skyldtes en løs forbindelse får moby/vertex det lige i hovedet igen.
Men har testet systemet og der er vand igennem lige indtil sol ventilen, så stopper festen. (som udgangspunkt skal den jo kun lukke hvis der ikke er strøm til prossesoren eller modtryk?
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 15
Løs forbindelse var ved de grå skrugesamler jeg finder mit multimeter og ser hvad der sker
-
- Klovnfisk
- Reactions:
- 15
Hej igen der skal komme 220v på sol ventil ellers ser det ud til at være lavttryksventilen der er noget galt med (det er de 2 blå ledninger der skal være forbidelse imellem ) ellers ser det ud til at være en bytter. NB pas på der er 220v på det hele (det rimper lidt )