Skummeren er 850 modellen og returen er en 3000L
Nu mangler jeg bare noget Reefbond mortar så jeg kan få lavet en ordentlig stenopsætning. Det burde komme i morgen.
Billeder skal i ikke snydes for. I elsker dem jo.

Nå okey så har i fået styr på dyret, mit navn er godt nok Timjesper kristensen skrev:Jeg har snakket med ham via tlf. Var på herrens mark for hele skidtet stjernede helt af. Det viser sig den skal stå på 19-21 cm vand og ikke 25-30 cm som i manualen. Din retur Kim, hvordan er den monteret? Sidder den bare på bunden af sumpen på sugekopper eller hvordan?
Ja den er god med dig Jensjesper kristensen skrev:Det må jeg da hellere også få gjort så. Min brummer ret meget, men tror det er fordi jeg skal have skåret lidt af min 25Ø pvc slange så den ikke bliver trykket for vildt ned mød bunden. Kigger lige på det Kim. hahaha.
ja giv dem lige lidt tid så spinner de nok som de skaljesper kristensen skrev:Der er pvc slange op til en union så det burde tage noget støj. Nu står den på en svamp så satser på den holder K... snart. Nu er det bare skummeren der brummer, men den skal nok lige køres til.
Nej filtersok og holder bestilte jeg ved siden af. Holderen kan jeg bare ikke få plads til pga en alukant på sumpen så det var penge lige ud af døren.Hr. Jørgensen skrev:Okay... Glæder Mig til at høre hvordan det kommer til at gå, især ang. støj![]()
Har bestemt Mig for at Jeg bestiller RDC1600 modellen og samme pumpe som Du har fået fingre i... Men skal li vente til Min sump kommer.. Så Jeg er sikker på at den kan være der![]()
![]()
PS.: Den Filter sok der, er den standard eller ekstra udstyr?
PPS.: Blir lækkert at se om det her måske er et godt alternativ til alle De ulamindeligt dyre skummere der er på markedet
Godt at vide... Kommer os alukant på Min sump... Så det kan Jeg da også godt droppejesper kristensen skrev:Nej filtersok og holder bestilte jeg ved siden af. Holderen kan jeg bare ikke få plads til pga en alukant på sumpen så det var penge lige ud af døren.
Ja nu må vi se om den kan klare jobbet. Der kig ikke 10 min før du skummede pis gult pga jeg havde startet et nyt phosfatfilter op.
Man kan selvfølgelig godt diskutere prisen. Men Tunze's osmolator er af god kvalitet, og ville ikke vælge andre. Har begge gange købt denne, selvom engangsbeløbet er lidt til den dyre sideHr. Jørgensen skrev:Men tror da vist også at en osmolator blir' nødvendig med tiden... Men det blir' nok ikke en Tunze til en tusse... Det er lidt overpriced efter Min mening...
Fisk det kan du godt bilde mig indHr. Jørgensen skrev:Tror da os bar selv Man kan lave en... Et par floatere og lidt dioder så kommer man langt