pumper til 250l
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: København Ø
pumper til 250l
Hej, siden jeg ikke har fået nogle svar på mit sidste indlæg, vil jeg prøve med en ny tråd, der er mere sigende omkring dens indhold!
jeg skal som sagt have købt pumper til mit kommende 250l. her tænker jeg på alle pumper altså cirkulation samt retur. alle pumperne skal helst være lydsvage samt bruge mindst mulig strøm.
jeg har kigget på denne riffhaus
er der nogen som har erfaring med denne?
jeg vil gerne lave noget bølgeeffekt, er det muligt med disse pumper (er det overhovedet muligt i sådan et lille akvarie?
returpumpe?
mvh.
Dan Binderup
jeg skal som sagt have købt pumper til mit kommende 250l. her tænker jeg på alle pumper altså cirkulation samt retur. alle pumperne skal helst være lydsvage samt bruge mindst mulig strøm.
jeg har kigget på denne riffhaus
er der nogen som har erfaring med denne?
jeg vil gerne lave noget bølgeeffekt, er det muligt med disse pumper (er det overhovedet muligt i sådan et lille akvarie?
returpumpe?
mvh.
Dan Binderup
- Chris2500DK
- Rev haj
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2500 Valby
- Kontakt:
Nanostream er nok noget de fleste af os glæder os til, hvornår de så kommer i handlen er jo så noget andet. Hvis du kan vente til et sted mellem September og December så er Nano stream vejen frem til cirkulation.
Når du siger retur mener du så fra en sump eller fra et indvendigt overløb?
Jeg har lige købt Aquabee pumper og de er i hvert fald stille, men om du synes de er stille kan jeg jo ikke sige
Når du siger retur mener du så fra en sump eller fra et indvendigt overløb?
Jeg har lige købt Aquabee pumper og de er i hvert fald stille, men om du synes de er stille kan jeg jo ikke sige

- mads-fisk
- Rev haj
- Reactions:
- 20
- Postnummer: 2400 København NV
- Saltvand siden?: 2003
- Geografisk sted: 2400, KBH. NV,
- Kontakt:
Nanostream og en multicontroller vil være det ideelle til de mindre akvarier. Vær dog opmærksom på, at det kun er 6055 modellen, der kan tilsluttes multicontroller og dermed lave bølgeeffekt.
Ellers er der den billigere metode, hvor der tilsluttes et powerhead på en squid, som skiftevis sender vandet ud af to forskellige rør.
Ser det forresten ikke ud til, at man allerede kan købe nanostreams fra Riffhaus nu, eller misser jeg noget?
Ellers er der den billigere metode, hvor der tilsluttes et powerhead på en squid, som skiftevis sender vandet ud af to forskellige rør.
Ser det forresten ikke ud til, at man allerede kan købe nanostreams fra Riffhaus nu, eller misser jeg noget?
-Mads
Indehaver af AcroFarm DK
Indehaver af AcroFarm DK
-
- Naso kirurg
- Reactions:
- 18
- Postnummer: 2100 København Ø
- Saltvand siden?: 2006
- Geografisk sted: København Ø
- Chris2500DK
- Rev haj