Kom gerne med en masse gode ideer til mit lille akvarie

Dit link virker ikke. Og kan bare ikke finde det overløb som du har i ditjacobfisk skrev:forslag til overløb kortlink.dk/9hgt
Led lampe og sump kan jeg godt give en hånd med, hvis du vil lave det selv.
spax skrev:Dit link virker ikke. Og kan bare ikke finde det overløb som du har i ditjacobfisk skrev:forslag til overløb kortlink.dk/9hgt
Led lampe og sump kan jeg godt give en hånd med, hvis du vil lave det selv.![]()
Det er måske nemt nok at lave den dæmper? Syntes også jeg kan huske, der var noget som skulle skiftes i den, hver 6 måned kan det passe? Og hvad er det?AndersGS skrev:Det der larmer ved 9002 er luftindsugningen, så en lille DIY lyddæmper gør rigtig meget..
TakkerDGMadsen skrev:spax skrev:Dit link virker ikke. Og kan bare ikke finde det overløb som du har i ditjacobfisk skrev:forslag til overløb kortlink.dk/9hgt
Led lampe og sump kan jeg godt give en hånd med, hvis du vil lave det selv.![]()
Det virker fint, du skal bare kopiere det ind i adresselinien
Det er fordi der kommer told og skat på, og det vil jeg gerne undgåjacobfisk skrev:jeg har kun set dem via ebay. tror ikke du kan få dem andre stedder. hvorfor vil du ikke købe den der ?
købt meget via ebay og har endnu ikke haft problemmer.
glas til sump. tja, jeg lavede mit via vindue glas som er ca 4 mm. gratis på genbrugspladsen, ellers ca 200kr for 1 m2 hos glarmesteren. fuge koster ca 60kr.
Ja det ser jo faktisk meget fint ud, men hvad er det for nogen runde nogen, som følger med? Og er der ikke en overløbskarm med? Og det er jo billigtMoente skrev:Jeg har sådan et overløb her, og han er flink til at lave det efter mål og prisen er fin. Jeg har ikke taget min i brug endnu, men det ser fornuftigt ud. Og det er fra England.
http://www.ebay.co.uk/itm/Overflow-Box- ... 1c06345b08
Okay så må jeg da lige finde ud af, hvordan jeg får det lavetMoente skrev:Jeg ved det faktisk ikke, jeg har selv undret mig over det
Nope, ingen overløbskam, men jeg går ud fra, at hvis du holder vandstanden korrekt, så suger den selv fra overfladen
Skal lige smide et billede op i morgen - ellers send en pb med dit Tlf. nr. så skal jeg MMS'e detspax skrev:Det er måske nemt nok at lave den dæmper? Syntes også jeg kan huske, der var noget som skulle skiftes i den, hver 6 måned kan det passe? Og hvad er det?AndersGS skrev:Det der larmer ved 9002 er luftindsugningen, så en lille DIY lyddæmper gør rigtig meget..
Jeg har bare ikke noget forstand på det, og tør næsten ikke at begive mig ud i det. Men har da godt nok set en del flotte Div lamperMoente skrev:Man kan sagtens lave en pæn LED lampe selv!