Ville høre om der er nogen der kan fortælle mig lidt om hvad jeg har oplevet og hvad der sker.
Først havde jeg en klovnfisk og en anden som jeg ikk kan huske hvad hedder, så troede vi at klovnfisken var død, men nej, den var hoppet ind bag ved, hvor varmelegmet sidder.
da vi troede den var død købte vi to nye klovnisk, fordi de var et par, og fordi den anden ikke skulle være alene, men da jeg så fandt ud af den første ikke var død, fangede jeg den og fik den ind til de andre fisk, men de to klovnfisk er meget agressive og hugger ud efter den, men den blå beskytter den. så igår d.29/8-11 sad jeg og kiggede på fiskene og den første klovnfisk så noget svækket ud, så prøvede og give den noget mad det vil den gerne have, men de to andre vil ikk lade den være, så valgte og finde en ynglekasse og satte den der i.
har nu lagt mærke til den er meget aktiv (plejer den ikke) spiser lidt engang i mellem, men de to andre angriber ynglekassen for og tro de kan få fat i den anden. hvad mig og kæresten kan se, ligner det at den finne den har på ryggen, at der er tygget lidt i den

Hjææææælp, ved ikk hvad jeg skal gøre