Jeg har købt en brugt Sander C100 som jeg er ret sikker på ikk virker kan ikk dufte noget sødt og kan ikk se efter timers brug med maks at det berøre min redox værdi overhovedet?
Jeg har fjernet de fire skruer og så er der noget med at man sku tage det inden under ud men det kan man altså ikk på min? oppe øverst ser det også ud til at den er revnet lige et par min? ved ikk hvad jeg kan gøre for at lave den?? og ved ikk hvad denne element her er, Sander ozon element 6.8C? og hvor sætter det henne?
MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
spdiving skrev:Du skal have en ny "pude" er den part du har fjernet (rustfri stål plade) ødelagt skal du også have en ny af denne.
Grunden til at der er rust er pga. luften IKKE har været helt tøt derfor er det bedst at have en luft tøre påsat på indsuningen.
hvordan er O´ringen ??
Steen
Ahh rart med en der ved noget om det:-)
Oringen så tilsynladende ud til at være fin.. der kunne jeg ikk se nogen fejjl.. hvad er det for en pude? den hvide? men den er da ikk til at pille af? stål pladen er fin den fejler heller intet? ved du hvad det sander element i første indlæg består af?
Hvor kan jeg få det henne som jeg skal bruge?
Jeg har sat en lufttørre på her hos mig så håber der hjælper på problemet fremover!
MVH
Aquascaper 900 akvarie(182L) GHL Profilux 4, KH Director, Doser 2.1SA, 2x Rossmont MX 11600, 2x AI Hydra 26HD, Reefbot, Tunze 9012 DC skummer, H2ocean P4 Pro Doser, Tunze Osmolator, Mastertronic.
AndersGS skrev:Kommer der luft igennem hvis du sætter en luftpumpe på? I så fald er membranen der fin nok endnu.
Spørgsmålet er så om røret indeni er helt irret indvendigt. Mener røret kan købes separat.
JA der kommer fint tryk ud af den (altså luft) så jeg tro heller ikk det er den? røret hvor kan det købes og hvordan skiftes det? skal jeg pille den hvide membran der af eller? har prøvet men kunne på igen måde få den af?
MVH
AndersGS skrev:Kommer der luft igennem hvis du sætter en luftpumpe på? I så fald er membranen der fin nok endnu.
Spørgsmålet er så om røret indeni er helt irret indvendigt. Mener røret kan købes separat.
JA der kommer fint tryk ud af den (altså luft) så jeg tro heller ikk det er den? røret hvor kan det købes og hvordan skiftes det? skal jeg pille den hvide membran der af eller? har prøvet men kunne på igen måde få den af?
MVH
Ved ikke hvor du kan købe det? Kontakt evt. Sander.
Spørgsmålet er også om det overhovedet kan betale sig.
Prøvede lige at skille min egen af, det var ikke til uden den gik i stykker.
Få hjælp fra en fagmand. Han vil med det samme ku vurdere om det kan betale sig, eller om den er færdig.
Jeg ved Carsten har alle disse reservedele på lager.
Du ku jo sende den til ham, eller til en anden forhandler med viden og reservedele.
El og saltvan er noget der skal respekteres.
Hej Gino
Har du haft lys i den ?
Haved samme problem med min , fik den gjort ren og fin men kunne ikke få gang i den, indtil jeg kome til at se på 12 volt stikket som ikke sad helt i.
Der var knækket 1 ben på printet der hvor det var loddet på printet , fik det loddet igen og den virkede fint.
Ved ikke om det er hjælp !!!! men måske .....
Mvh J.A
Få hjælp fra en fagmand. Han vil med det samme ku vurdere om det kan betale sig, eller om den er færdig.
Jeg ved Carsten har alle disse reservedele på lager.
Du ku jo sende den til ham, eller til en anden forhandler med viden og reservedele.
El og saltvan er noget der skal respekteres.
Jo men der er ikk som sagt indenfor 100 km der ved noget om det? men ja så må den sendes men det er også lidt træls ville godt hvis jeg kunne købe nogle dele eller i det minf´dste bare få af vide om der kan skiftes noget overhovedet i min model? kan der ikk det så er det jo nemt:-)
MVH
J.A skrev:Hej Gino
Har du haft lys i den ?
Haved samme problem med min , fik den gjort ren og fin men kunne ikke få gang i den, indtil jeg kome til at se på 12 volt stikket som ikke sad helt i.
Der var knækket 1 ben på printet der hvor det var loddet på printet , fik det loddet igen og den virkede fint.
Mvh J.A
Hej J.A
Ja der er fint ly s i den osv så det er dog ikk min strømforsygning eller lign men mange tak for indputtet;-) det kunne jo havde været:-)
MVJ
J.A skrev:Hej Gino
Har du haft lys i den ?
Mvh J.A
Skar du din op? Der sidder jo ingen skruer eller noget der holder den sammen.. Prøvede at skille min af igår, men ødelagde bare plastikken.