Jeg står her og bakser lidt med min osmolator. Den hænger på akvariets kant, og det har så været meningen, at der skulle stå en spand med ferskvand på en hylde i akvariebordet. Det kom der så også til - og efter mange timers problemer med, at pumpen simpelthen ikke kan pumpe vandet fra spanden og op i akvariet, gik det så galt. Jeg havde skiftet fra en 150 l/t pumpe til en 300 l/t pumpe, men kunne ikke se forskel. Jeg havde sat en slange på pumpen, og den anden havde jeg sat fast på osmolatoren.
Jeg ved ikke helt hvad der skete, men pludselig var spanden overfyldt, og der strømmede vand ud overalt, hele stuen var bare fuldstændig overvasket, og ledningerne også selvfølgelig

Så nu ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg tør ikke at sætte strøm til igen, for der er vand i forlængerledningerne, og jeg tror ikke engang, at de duer mere. Osmolatoren tør jeg næsten ikke at sætte til, jeg ved jo heller ikke hvad jeg skal gøre ved den. Den kan jo åbenbart ikke pumpe vandet højt nok op.
Det er sådan nogle oplevelser der giver en lyst til at sælge hele skidtet for en stund

Bare lige en trist historie fra mig... Håber i andre har en lidt bedre aften en jeg