Var ude at snorkle lidt ud for Hurghadas kyst i Egypten for en uge siden og som altid vil jeg lige dele lidt billeder med jer.
Undskylder på forhånd kvaliteten af billederne.. Det er godt nok svært at tage billeder når man ligger i vandet

Hehe det tænkte jeg hele tiden om næsten alt jeg så - både koraller og fisk dernede.Moente skrev:Den Xanthurum kunne du da godt lige have taget med hjem, Kewin!
Det tænkte jeg selv da jeg var på Bali!Kewin skrev:Hehe det tænkte jeg hele tiden om næsten alt jeg så - både koraller og fisk dernede.Moente skrev:Den Xanthurum kunne du da godt lige have taget med hjem, Kewin!
Yeah det var sku en lækker tur!DKMcSalt skrev:Rigtig nicefedt at se billeder fra en live tur !
Ser ud til at have været en god tur
Hey! Tak skal du have.8220 skrev:Kanon flotte billeder.
Hvilket kamera brugte du, det er nogle kanon flotte billeder ?
Ja det må man sige. Vi fik at vide at det kunne koste op til 500$ (Dollars) per gram du har med hjem... og det gælder endda også for døde/forstenede koraller. Puha det kan blive en dyr omgang.glenn_24 skrev:selvom det er fristende og fylde kufferten skal man nok lige tænke over risikoen
men super flot må man sige
Hmm det skal jeg vidst lige kigge lidt på. Tak for billederneKewin skrev:Hey! Tak skal du have.8220 skrev:Kanon flotte billeder.
Hvilket kamera brugte du, det er nogle kanon flotte billeder ?
De er alle taget med Canons undervandskamera PowerShot D10. Et super kamera til pengene synes jeg.
The internet is for sharingnesnej skrev:TAk fordi du deler dine billeder her på forum. Man får ligefrem lyst til selv at få lært at dykke.