Der er virkelig noget guf imellem

HAHA.. jeg har selv fuld knald på det blå en time om aftenen det fedtGino skrev:Hej Nicki
Fedt du lige delte det link med os:-) slap da lige af for nogle farver men nogle af de belysninger er da helt hen i skoven!? de hører til på danse gulvet til en hardstyle meetup
Nicki Henriksen skrev:En anden tråd jeg har siddet og kigget lidt på de seneste par dage
må være vildt af bor down under
Link: http://reefcentral.com/forums/showthread.php?t=1529412
Ja det så jeg å efterfølgene1 hvor er det vildt at det lækre der! nk den bedste tråd der findtes! virkeligt givende og man får indsigt! men utroligt de koraller kan leve så længe uden vand ved flod og ebbe!Nicki Henriksen skrev:Darwin / Nordlige Australien
ja det ses også tydeligt på mange af billederne han har lagt ind.Valentin skrev:Det slim lag de tit udgiver når/hvis vi flytter dem rundt i vores tanke, det bruger de til at beskytte sig med, lidt alla solcreme, så nogle arter faktisk kan være oven over vand i flere timer..
Det er præcist det samme jeg ville gøre! og det er endnu en af de ting jeg ALDRIG ville blive træt af! helt ærligt ,det må være noget af det fedeste! jeg ville se om jeg ikk kunne finde Acan og Scolyér andre lækreNicki Henriksen skrev:jeg tror aldrig jeg ville være hjemme og kigge på mit akvarie hehe, ville sku nok rende rundt derude og kigge hele tiden istdet hehe.