Akvarium - 250 l. 100*50*50
Sump - ca. 100 l.
Skummer - ATK JUNIOR PROTEIN SKUMMER (er ikke helt klar over hvad den er rated til, men efter størrelse, samt pumpe, så er den vist rigeligt stor

Lys - Kommer til at bestå af LED med hjælp fra Chrislolk

Returpumpe - Newjet 3000 l/t mener jeg..
Cirkulation - Tunze 6055, 6045 og 6025. De sidste skal skiftes med 6055 samt en multicontrollor på et tidspunkt
Sten - ca 23 kg døde levende sten, samt lidt af de levende jeg har i mit rsm kommer i display. En stor del af de levende sten fra RSM kommer i sumpen.
Bord - Porsa understel, som beklædes med hvide plader. Det gamle skab var godt lydisoleret indvendigt, så disse plader har jeg også genbrugt.
Lyskasse - Er ikke endeligt besluttet

Chrislolk og jeg har leget lidt med de døde sten og limet en søjle med bro, samt en god del af min "rev kant". Synes selv det er blevet super godt, så håber vi kan løfte så stor en portion af stenene på en gang, som muligt

Som skrevet længere oppe har jeg ikke endeligt besluttet mig for hvordan lyskassen skal bygges, men mine tanker var at den ikke skulle være alt for høj, da lampen ikke fylder det store. Der skal være nem adgang til vandet, så 1 eller 2 låger, som enten åbnes opad eller til hver side... Men er forsat i tænkeboks med denne del af processen.
Bestand skal være en god blanding af sps og lps, samt en smule skiver og polypper. 1 kirurg eller 2 kommer der sikkert også i, samt min nuværende lsd fisk og store premnas klovn.
Stor tak til Chrislolk for hjælpen indtil videre

Tråden vil løbende blive opdateret, som projektet skrider frem.
Beklager de lidt dårlige billeder, men de blev lige hurtigt taget med mobilen