er det normalt át nitat er rimelig højt når man lige har kommet det hele i? vi snakker 25 :O/
Ville foreslå at du sætter varmelegemet til det ønskede antal grader da det jo stopper når den har nået temperaturen og ellers bare forsøg dig frem og giv dig god tid inden der ryger noget levende i.Jesper Kolding skrev:hmm skal da vidst også lige ha købt et varmelegme, den står kun på 21-22 grader, men har så heller ikke låg på endnu, mon det giver de sidste grader
Lyder spændene. Glæder mig til at se nogle billeder.Jesper Kolding skrev:jeg prøver mig fremhar ikke travlt, så det får bare lov til at stå og køre og så ser jeg hvad der sker
så kan jeg tage nogle tests løbende og ellers suge en masse viden til mig herinde
![]()
grunden til at jeg valgte døde sten var fordi at de var noget pænere end de levende jeg havde, så nogle af dem røg i sumpen og så købte jeg døde sten, limede dem sammen og resultatet er blevet ret godt iforhold til da jeg havde levende i hehe
WHAT ??tobi100000 skrev: ...
Vil selv sige at varmelegeme er vigtigt og en måde at køle akvariet ned på hvis dagene er meget varme for akvariet. Er dog selv heldig at have en konstant temperatur på ca. 26-26,5 grader uden at mit køl/varmelegeme kører.
det kan godt læses forkert men mener at både varmelegeme og noget til nedkøling er godt at have.Nolan skrev:WHAT ??tobi100000 skrev: ...
Vil selv sige at varmelegeme er vigtigt og en måde at køle akvariet ned på hvis dagene er meget varme for akvariet. Er dog selv heldig at have en konstant temperatur på ca. 26-26,5 grader uden at mit køl/varmelegeme kører.
Hvordan skulle et varmelegeme kunne køle akvariet ?
/Kim
Hvis indendørs tempraturen er over 21 grader, så skal du nok regne med at termometret i akvariet ikke virker...Jesper Kolding skrev:tror ikke varme bliver et problem hehe, for nu har det været oppe på 27 grader her i kolding og der stor ttmometeret stadig på 21 grader i tanken![]()
men hold da op der er kommet røde alger i tanken nu
Men uanset hvad er du nødt til at få hævet din temp. Brug dog et andet varmelegeme end det fra RSM - det er det arveste lo..Jesper Kolding skrev:tror ikke varme bliver et problem hehe, for nu har det været oppe på 27 grader her i kolding og der stor ttmometeret stadig på 21 grader i tanken![]()
men hold da op der er kommet røde alger i tanken nu