Lå lidt sammenklappet på en sten, men ellers i fuld ornat.
Lidt senere kom den levende frem fra sine gemmer i nye klæder
Ærgrer mig lidt over at jeg ikke nåede at opleve hamskiftet.

...men, har du selv set det når det sker??Gino skrev:JA det gør de meget ofte:-) Så du kan være helt rolig, alt er som det skal være:-)

Det var vel bare en kvindereje?Helena skrev:Jeg har set det, lige midt på dagen, lige midt i akvariet, der var ikke et øje tørt, det var meget facinerende, lige som hvis man tager en trøje af eller på, bare lidt langsommere, men skal så også siges at det kun er set en gang, ud af mange.

bhjensen skrev:Nogen der har et link til et clip, der viser dette fænomen??

Jeg kan og ved faktisk altbhjensen skrev:Takker for det fine link- og de øvrige kommentarer
Han$en du kan da også (næsten) alt...??

200x60x60 = 720L
Skal vi holde en konkurrence?? Hvem kan hurtigst skifte tøj? Den vinder jeg HR. Hansen. Her i huset er det mig der venter på manden når vi skal ud af døren, og finder jeg ikke hans tøj frem, kommer vi slet ingen stederHan$en skrev:Det var vel bare en kvindereje?Helena skrev:Jeg har set det, lige midt på dagen, lige midt i akvariet, der var ikke et øje tørt, det var meget facinerende, lige som hvis man tager en trøje af eller på, bare lidt langsommere, men skal så også siges at det kun er set en gang, ud af mange.

Sådan er det ca også her, men der er flere punkter gemt i hvor en kvinde er sløj til at smide kludendeHelena skrev:Skal vi holde en konkurrence?? Hvem kan hurtigst skifte tøj? Den vinder jeg HR. Hansen. Her i huset er det mig der venter på manden når vi skal ud af døren, og finder jeg ikke hans tøj frem, kommer vi slet ingen steder

Såh, er du ikke lige blevet far?? Det er da vist gået meget godt, medmindre du har fundet den nye Jomfru MariaHan$en skrev:Sådan er det ca også her, men der er flere punkter gemt i hvor en kvinde er sløj til at smide kludendeHelena skrev:Skal vi holde en konkurrence?? Hvem kan hurtigst skifte tøj? Den vinder jeg HR. Hansen. Her i huset er det mig der venter på manden når vi skal ud af døren, og finder jeg ikke hans tøj frem, kommer vi slet ingen steder

Faktisk ret så komisk at moderen også hedder Maria.. Omvendt er det jo også omkring 10mdr siden ungen blev produceretHelena skrev:Såh, er du ikke lige blevet far?? Det er da vist gået meget godt, medmindre du har fundet den nye Jomfru Maria![]()
Sorry så fik vi ødelagt den tråd