Så blev det lige tid til at vise akvariet frem som man går og roder med

- Jeg vil snart få lagt billeder ind af projektet, og ikke mindst sumpen som nok er det med mest spændende ved det hele

Jeg er desværre så uheldig at min computer er stået af, så jeg har mistet alle billederne fra indkøringsfasen..øv øv, men nu må vi se om min computer-dealer kan redde dem.
D. 1 marts købte jeg et demo Red Sea Max 130D, fik det slæbt hjem, og så kunne det kun gå for langsomt med at få vand i!!!!

M.h.t sumpen, er den 40b*50l*30h med skummerkammer, bobblefang, deep sand bed, og kammer til returpumpen. Den er lavet af min kammerat, Henning, som er ferm til glas

- Lige nu venter jeg på at få boret huller i bagruden, men satser på at Karsten kommer her først i næste uge og gør det.. Sumpen er klar, og der er lavet lys samt stømstik i skabet under akvariet. Lyset består af 2 spots, og vil se om jeg kan finde nogle gode LED pærer dertil (De originale 50watt varmer for meget og for dyre i strøm). Skummeren bliver en Tunze 9006 som jeg har købt brugt sammen med en ny Tunze Silence 2500L returpumpe hos Akvarius i Vidstrup. Jeg glæder mig mega meget til at få sumpen koblet til, da jeg vil få et mere stabilt setup som kan klare en hårdere belastning. - Det skal siges at jeg nok fodrer lidt for hårdt, så den nye skummer skal nok få noget at se til