Planarie spisende fisk *?
Planarie spisende fisk *?
Er det ikke en scooter blenny man siger der spiser planarier. Tror sku jeg er ved at blive invaderet af dem :/
- chrislolk
- Rev haj
- Reactions:
- 14
- Postnummer: 5750 Ringe
- Saltvand siden?: 2011
- Geografisk sted: Ringe
Re: Planarie spisende fisk *?
Scooter blenny tager dem vist nok, men en seksstribet gylte har også ry for at spise dem. Nogle gange i hvert fald. De har en seksstribet hos fyns akvariecentrum så jeg den anden dag!
Med venlig hilsen
Christopher Lolk Andersen
Christopher Lolk Andersen
-
- Rev haj
- Reactions:
- 16
- Postnummer: 8963 Auning
- Saltvand siden?: 1987
- Geografisk sted: Auning / Djursland
jo, bla, men også den seks stribet gylte kan finde på at tage dem, samt muligvis en del andre gylter, og har hørt at mandarin også er mulig.
hverken den seks stribet eller madarin tager dem her hos mig, og da jeg pt ikke kan finde nogle blenny'er her omkring prøver jeg med en anden gylte.
hverken den seks stribet eller madarin tager dem her hos mig, og da jeg pt ikke kan finde nogle blenny'er her omkring prøver jeg med en anden gylte.
Mvh. Lars Steen
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
mangler Neo. armatus - Pseudochromis fridmani - Synchiropus stellatus - Cent. multicolor
viewtopic.php?f=94&t=12057
[center]Da jeg har lukket mit firma sælger ud af lageret http://www.larssteen.dk/salg.html[/center]
- Carsten
- Rev haj
- Reactions:
- 21
- Postnummer: 3650 Ølstykke
- Saltvand siden?: 1976
- Geografisk sted: 3650 Ølstykke
Hvis det er et meget kraftigt angreb, så kan en gylte ikke stille noget op. Det kan derfor nok være smart at tage de fleste med Flatworm exit og så overlade resten til gylten eller blennien
Jeg har en seks stribet, men ved ikke om det er dem han går og snupper af og til, han er blevet helt tosset med det forskellige jeg fodre med, så han nibber ikke så meget i stenene mere som han tidligere gjorde. Men jeg må lige holde øje med bestanden af planarier og evt. bombe med flatworm så